Gå til innhold

hva er dette?

Gjest spørsmålstegnet

Anbefalte innlegg

Gjest spørsmålstegnet

Heia,

jeg er en jente på 17 år som spiller handball flere ganger i uka. Jeg har i flere måneder nå hatt lvondt på innersiden av begge anklene. Jeg merker det spesielt godt når jeg løper og hopper. Smerten er ikke akutt og jeg klarer å gjennomføre treningene, men det merkes godt etterpå, spesielt når det blir mye trening. Noen som vet hva dette er? Nå er sesongen snart ferdig og jeg skal ha noen uker fri, det blir godt. Grunnen til at jeg lurer på dette nå er at jeg har kjent det før også. (for 2 år siden.)

En annen ting er at jeg har digre blemmer under føttene, noen tips mot det? Har ganske gode sko, men...de er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei, en stund du har ventet på svar?

Ankelsmertene kan skyldes overstrekking hvis du pronerer, det har jeg erfart etter løp. Jeg la inn kiler i løpeskoene så foten fikk riktigere vinkel ved nedtråkket. Sko med bedre støtte kan også hjelpe.

Blemmer vet jeg mindre om, men jeg har også fått det ved innendørsaktiviteter. Talkum, bedre sokker, kaldere treningssted, trangere sko riktigere innleggssåle og lavere kroppsvekt, mindre vanninntak kan være noen tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...