guru Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Lurer på om fedme på brystet er vanskeligere (ev. umulig) å kvitte seg med, enn det er med annet fett på kroppen? Jeg har, i løpet av en 3års periode, slanket meg ned fra nærmere 80kg til 65kg (180cm høy, 28år gutt/mann), men sliter med bryster (bitchtists?). Har for øvrig aldri vært noe treningsmenneske, tatt noen stoffer eller noe i de baner. Nå som sommeren står for døren, begynner dette bli ett like så stort psykisk, som fysisk problem. Ettersom ”de” ikke er så store, og det koster rundt 20.000 kroner å få dem operert bort, hadde jeg håpet det var én eller flere naturlige måter å få fullstendig sommerkropp på (ikke bare vaskebrett), slik at jeg slipper nok en sommer gjemt bort i skyggen med t-skjorte på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PecMan Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 No anar eg ikkje kva fettprosent du har, men viss du får skikkelig vaskebrett og framleis har fett på brystet så er jo det litt rart. Menn er jo generelt genetisk programmert til å sleppe fettet på magen heilt sist når fettprosenten blir redusert. Elles kan det jo vere at du berre er litt slapp i brystet. Prøv litt tung vekttrening for bryst og sjå om ikkje det gjer susen; sjå her for øvelsar: http://www.exrx.net/Lists/ExList/ChestWt.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.