Gå til innhold

nutrilett for normalvektige?

Gjest kenneth

Anbefalte innlegg

Gjest kenneth

ok, vet at dette egentlig ikke passer inn her, men jeg finner ikke noe annet sted å stille spørsmålet. jeg er en gutt på 21 år 186 høy og veier 79 kilo. vet jeg ikke veier mye, men jeg har en stor mage som står lite i "stil med" den ellers slanke kroppen min. vær så snill å ikke kom med "litt mage er bare fint" og så videre. magen min henger over beltet foran og på sidene og det ser i det hele tatt ikke bra ut. jeg slanket meg fra 96 kg til ca vekten jeg er nå, for litt over ett år siden, men magen vil bare ikke bort. spørsmålet mitt lyder da: hvis jeg feks spiser litt frokost og middag og kjører nutrilett ellers, kommer det til å funke uten at jeg slanker bort musklene, liksom? (det lille jeg har..hehe) jeg vil helst høre fra folk som faktisk vet hva de snakker om. jeg trenger ikke å bli "reddet". jeg har lite lyst til å ty til en "drastisk" løsning som nutrilett, men magen går jo bare ikke bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest punkyB

Trim og sunt og riktig kosthold er det som skal til. Nutrilett tro jeg ikke vil hjelpe. Å slutte å spise er hvertfall dumt.

Ta situps og andre mage/rygg øvelser - begynn med spinning/roing hvis du trener innendørs feks. - få opp fettforbrenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth

Trim og sunt og riktig kosthold er det som skal til. Nutrilett tro jeg ikke vil hjelpe. Å slutte å spise er hvertfall dumt.

Ta situps og andre mage/rygg øvelser - begynn med spinning/roing hvis du trener innendørs feks. - få opp fettforbrenningen.

hmmm.. jo, men sit ups? er det ikke umulig å punktslanke? blir det ikke mer effektivt med jogging f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

hmmm.. jo, men sit ups? er det ikke umulig å punktslanke? blir det ikke mer effektivt med jogging f.eks?

Jogging er jo også selvsagt bra. Punktslanking har jeg aldri hørt om.

Man kan jo ikke bare trene bort en mage heller - men kombinert med et sunt kosthold bør det gå bra. Pass på at du ikke begynner å sulte deg - da fucker du opp forbrenningen.

Hvis du går på et helsestudio kan du jo spørre der om de kan sette opp et program for deg feks. som går konkret på mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Jogging er jo også selvsagt bra. Punktslanking har jeg aldri hørt om.

Man kan jo ikke bare trene bort en mage heller - men kombinert med et sunt kosthold bør det gå bra. Pass på at du ikke begynner å sulte deg - da fucker du opp forbrenningen.

Hvis du går på et helsestudio kan du jo spørre der om de kan sette opp et program for deg feks. som går konkret på mage.

Styrkeøvelser gjør lite for å bli kvitt magen, med mindre magemusklene er så svake at de ikke kan gi tilstrekkelig støtte for indre organer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Styrkeøvelser gjør lite for å bli kvitt magen, med mindre magemusklene er så svake at de ikke kan gi tilstrekkelig støtte for indre organer.

Derfor bør man slanke seg også - men man kan ha en dvask mage selv om man er tynn !! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest PecMan

Menn generelt er genetisk programmert til først å legge på seg fett på magen, og dette fettet er og det siste som fer når du slankar deg. Viss du vil unngå å miste musklar, så hugs å trene skikkelig med vekter, og få i deg nok proteiner (minst 1.5g per kg fettfri kroppsmasse) og passelig med kaloriar (ca. 500 under det du brukar, inkl. trening)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...