Gå til innhold

mistet muskler...

Gjest kenneth

Anbefalte innlegg

Gjest kenneth

ett spørsmål til fra meg: jeg har slanket meg med nutrilett i tre uker for ca ett år siden. regner med jeg mistet noe musklemasse da. kommer det tilbake...? nå som jeg ikke har slanket meg det siste året, er det ikke sånn at musklene bygger seg opp igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

musklene bygger seg ikke opp igjen hvis du ikke trener. Uansett tror jeg ikke du mista nevneverdig muskelmasse på tre uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

musklene bygger seg ikke opp igjen hvis du ikke trener. Uansett tror jeg ikke du mista nevneverdig muskelmasse på tre uker.

hei

tror nok du mistet noe muskler under "kuren" hvis du spiste lite kalorier i forhold til ditt normale intak. Dette fordi kroppen ved en plutselig stor nedgang i energiinntak regagerer med å kvitte seg med en del muskelmasse for å holde på eventuelle energidepot i kroppen lengst mulig (lurt når man løp rundt i skogen for 10000 år siden da tilgang på mat kunne være uforutsigbar).

Men hvis du begynte å spise normalt igjen etterpå har du nok fått igjen mye eller alt av den muskelmassen kroppen din er genetisk programert tilø å ha uten ekstra stimuli (styrketrening, my kalorier eller ex. steroider).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth

hei

tror nok du mistet noe muskler under "kuren" hvis du spiste lite kalorier i forhold til ditt normale intak. Dette fordi kroppen ved en plutselig stor nedgang i energiinntak regagerer med å kvitte seg med en del muskelmasse for å holde på eventuelle energidepot i kroppen lengst mulig (lurt når man løp rundt i skogen for 10000 år siden da tilgang på mat kunne være uforutsigbar).

Men hvis du begynte å spise normalt igjen etterpå har du nok fått igjen mye eller alt av den muskelmassen kroppen din er genetisk programert tilø å ha uten ekstra stimuli (styrketrening, my kalorier eller ex. steroider).

høres bra ut! jeg har fått i meg nok det siste året, ja...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...