Gjest kenneth Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 ett spørsmål til fra meg: jeg har slanket meg med nutrilett i tre uker for ca ett år siden. regner med jeg mistet noe musklemasse da. kommer det tilbake...? nå som jeg ikke har slanket meg det siste året, er det ikke sånn at musklene bygger seg opp igjen da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 musklene bygger seg ikke opp igjen hvis du ikke trener. Uansett tror jeg ikke du mista nevneverdig muskelmasse på tre uker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nero Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 musklene bygger seg ikke opp igjen hvis du ikke trener. Uansett tror jeg ikke du mista nevneverdig muskelmasse på tre uker. hei tror nok du mistet noe muskler under "kuren" hvis du spiste lite kalorier i forhold til ditt normale intak. Dette fordi kroppen ved en plutselig stor nedgang i energiinntak regagerer med å kvitte seg med en del muskelmasse for å holde på eventuelle energidepot i kroppen lengst mulig (lurt når man løp rundt i skogen for 10000 år siden da tilgang på mat kunne være uforutsigbar). Men hvis du begynte å spise normalt igjen etterpå har du nok fått igjen mye eller alt av den muskelmassen kroppen din er genetisk programert tilø å ha uten ekstra stimuli (styrketrening, my kalorier eller ex. steroider). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 hei tror nok du mistet noe muskler under "kuren" hvis du spiste lite kalorier i forhold til ditt normale intak. Dette fordi kroppen ved en plutselig stor nedgang i energiinntak regagerer med å kvitte seg med en del muskelmasse for å holde på eventuelle energidepot i kroppen lengst mulig (lurt når man løp rundt i skogen for 10000 år siden da tilgang på mat kunne være uforutsigbar). Men hvis du begynte å spise normalt igjen etterpå har du nok fått igjen mye eller alt av den muskelmassen kroppen din er genetisk programert tilø å ha uten ekstra stimuli (styrketrening, my kalorier eller ex. steroider). høres bra ut! jeg har fått i meg nok det siste året, ja...hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.