Gå til innhold

rygg

Gjest Jøss

Anbefalte innlegg

Gjest Jøss

Hei. for en del måneder siden begynte jeg å trene på helsestudio, for å bygge opp musklene fra et grunnleggende stadie. Jeg benyttet lette vekter, og trente 3-4 ganger i uken.

Etterhvert gikk jeg opp i vekt på apparatene som instruktørene anbefalte.

Men kunne samtidig konstatere at jeg enkelte ganger hadde behov for å "knekke" ryggen på plass (øvre del mellom skulderbladene). Det jeg gjorde da var å vri kroppen rundt eller legge kroppen sidelengs til jeg hørte et lite "knikk" og alt var godt igjen:)

Men i den senere ti har jeg merket at en av virvlene er øm når jeg tar på den...ømheten kan minne om gangsper...men det er jo ikke det... det gjør fryktelig vondt å trykke på selve virvelen...men ellers så har jeg ingen problemer med ryggen...klatrer og spiller fotball aktivt uten å kjenne noen form for smerte under aktivitet...

Men enkelte ganger fornemmer jeg ømheten, og det er som sagt vondt å ta på.

Hva kan det være?

Hei og hopp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...