Gjest Jøss Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hei. for en del måneder siden begynte jeg å trene på helsestudio, for å bygge opp musklene fra et grunnleggende stadie. Jeg benyttet lette vekter, og trente 3-4 ganger i uken. Etterhvert gikk jeg opp i vekt på apparatene som instruktørene anbefalte. Men kunne samtidig konstatere at jeg enkelte ganger hadde behov for å "knekke" ryggen på plass (øvre del mellom skulderbladene). Det jeg gjorde da var å vri kroppen rundt eller legge kroppen sidelengs til jeg hørte et lite "knikk" og alt var godt igjen:) Men i den senere ti har jeg merket at en av virvlene er øm når jeg tar på den...ømheten kan minne om gangsper...men det er jo ikke det... det gjør fryktelig vondt å trykke på selve virvelen...men ellers så har jeg ingen problemer med ryggen...klatrer og spiller fotball aktivt uten å kjenne noen form for smerte under aktivitet... Men enkelte ganger fornemmer jeg ømheten, og det er som sagt vondt å ta på. Hva kan det være? Hei og hopp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.