Gå til innhold

er jeg?

wannabeawesome

Anbefalte innlegg

wannabeawesome

Jeg er ei jente på 19 år, som har lyst til å bli fin og slank til badesesongen (hvem vil vel ikke det).

Jeg har prøvd å gå ned i vekt, men jeg klarer det liksom ikke.. Før veide jeg 54 kg, pga av jeg spiste veldig lite.. (har hatt et spiseproblem), men la på meg d dobbelte. Nå veier jeg 76 kg, og er bare 171cm.. hvor mye for tung er jeg?

Er det noen som har en passende slankekur til meg.. utseende er veldig viktig for meg nemlig.. så jeg vil helst se meget positive endringer før sommerferien.

jeg går en del, pluss jogger av og til!

har ofte et stort søtbehov, så hva gjør jeg for å unngå å bli fristet av snop?

d skulle mye til før at jeg satte meg ned og skreiv dtte innlegget.. men jeg ønsker virkelig noen gode råd..¨så vær så snill, skriv uansett!!! Tusen takk:)

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jippiii

Når det gjelder slanking og vekt, er jeg ingen ekspert, men dette med søtsug kan jeg en del om. Å venne seg av med godteri er som å slutte å røyke (bare mye lettere). Man må være streng og tøff mot deg selv i to-tre uker. ikke noe godteri i det hele tatt. For å dempe søtsuget kan krom-tilskudd hjelpe noe. Når de tre ukene er gått merker man ikke noen vesnetlig søthunger. I stedet for godteri og kaker kan jeg anbefale Frubetto fra Diplom is. Den inneholder kun 88 kcal, men er kjempegod. Ellers er sukkerfrie produkter som dent, lacryl, dietorelle, lacerol oa fine for å dempe søtsug. Tyggegummi bør riktignok unngås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Når det gjelder slanking og vekt, er jeg ingen ekspert, men dette med søtsug kan jeg en del om. Å venne seg av med godteri er som å slutte å røyke (bare mye lettere). Man må være streng og tøff mot deg selv i to-tre uker. ikke noe godteri i det hele tatt. For å dempe søtsuget kan krom-tilskudd hjelpe noe. Når de tre ukene er gått merker man ikke noen vesnetlig søthunger. I stedet for godteri og kaker kan jeg anbefale Frubetto fra Diplom is. Den inneholder kun 88 kcal, men er kjempegod. Ellers er sukkerfrie produkter som dent, lacryl, dietorelle, lacerol oa fine for å dempe søtsug. Tyggegummi bør riktignok unngås.

Hvorfor unngå tyggegummi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leel@

Mener du både sukkerfri og sukkerholdig tyggegummi? Og hvorfor bør man unngå det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jippiii

Mener du både sukkerfri og sukkerholdig tyggegummi? Og hvorfor bør man unngå det?

Når du tygger tyggegummi simulerer du på en måte at du spiser. Du blir sulten av det=) Kanskje ikke alle reagerer likt, men det var forklaringen jeg fikk fra min lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...