Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 jeg er på lav-karbohydrat-kur, og syns det går ganske griet. Men jeg klarer ikke variere noe særlig. Er det noen som har tips til forskjellige matvarer som inneholder lite eller ingen karbohydrater? Det kunne jo være jeg ikke vet om dem selv.... Tips gjerne om evt nyttige nett-sider Og en ting jeg lurer på? Er det ikke skummelt med disse lav-karbo-diettene? Tenk å gå på en slik diett i flere mnd'er, da? Noe i kroppen må vel bli ødelagt? Selv skal jeg kun gå på dette i 4 uker... Håper på svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 www.metabolicdiet.com Det finnes svært mye om dette på nettet, bruk søkemotorer som eks. google. Lav karb er trygt, men ketogene dietter er ikke bra for diabetikere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.