gutt23 Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Hei, Har tenkt aa öke muskel massen min, siden jeg har blitt ganske tynn. Det jeg lurer paa er hva slags mat inneholder mye proteiner? Hva bör jeg spise og naar bör jeg spise? -takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Spis når du er sulten, og gjerne ekstra proteiner etter trening, f.eks en boks tunfisk. Gode proteinkilder er fisk, egg, kjøtt (ikke for mye), bønner og linser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
authen Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Spis når du er sulten, og gjerne ekstra proteiner etter trening, f.eks en boks tunfisk. Gode proteinkilder er fisk, egg, kjøtt (ikke for mye), bønner og linser. Spis vær tredje time, men ikke for mye. Du skal ha apetitt til vært måltid, så spis deg behagelig mett. Kan også drikke protein pulver, morgen, etter trening og kveld. Slutt og røyk hvis du gjør det. Gjør du dette, og har litt tålmodighet. Så kommer nok kg skal du se. Lykke til.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.