Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nå er jeg forvirret. Du mener jeg er totalt på villspor?

Ja, du er helt på villspor..

Er du redd for at føttene skal bli ødelagt så kan du vel heller bruke litt mere penger på sandaler da. Kjøpe noen med _god_ kvalitet. Tenk hvor varmt det kan bli for jenta di med sko i sommer da, det er jo vel så ille.

Gjest Ossi

Ja, du er helt på villspor..

Er du redd for at føttene skal bli ødelagt så kan du vel heller bruke litt mere penger på sandaler da. Kjøpe noen med _god_ kvalitet. Tenk hvor varmt det kan bli for jenta di med sko i sommer da, det er jo vel så ille.

"Kjøpe noen med _god_ kvalitet. "

God kvalitet og penger henger nøye sammen. Jeg vil ikke bruke mange penger på noe som hun ikke passer om ett år.

"Tenk hvor varmt det kan bli for jenta di med sko i sommer da, det er jo vel så ille.""

Varmt? Er du en av dem som mener at de bør gå uten strømpebukse også om sommeren?

"Kjøpe noen med _god_ kvalitet. "

God kvalitet og penger henger nøye sammen. Jeg vil ikke bruke mange penger på noe som hun ikke passer om ett år.

"Tenk hvor varmt det kan bli for jenta di med sko i sommer da, det er jo vel så ille.""

Varmt? Er du en av dem som mener at de bør gå uten strømpebukse også om sommeren?

Hehe.. morsomt:o)

Hehe du prøver visst å være morsom du.

Jeg begynte å le litt da, så da var vel målet oppnådd, å spre litt humor her inne.

Eller var du alvorlig? ( Blir litt redd jeg da)

Hehe, jeg og ble litt redd her altså. Men det må jo være ment for å være morsomt :o)

Annonse

Jeg synes det er.... tja, om ikke umoralsk så ihvertfall uanstendig å gå i sandaler i så ung alder

Umoralsk og uanstendig??...nå skjønner jeg enda mindre. Unnskyld at jeg spør men er det mulig??....unnskyld igjen, men du må da være litt forskrudd??

Dette var litt interessant også, så forklar gjerne hvorfor du mener det er sånn.

Tilhører du noe religiøst av noe slag? Eller er det oppdragelsen din som gjør at du mener dette er slik? Eller er det andre årsaker?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...