Gå til innhold

Underhudsfett

Gjest BMI 16,5

Anbefalte innlegg

Gjest BMI 16,5

Jeg har en BMI på 16,5. Dette er selvfølgelig altfor lite. Hvis jeg kniper huden på magen virker det ikke som jeg har underhudsfett i det hele tatt. Det blir ikke mer enn 2/3 cm. Nå har jeg prøvd ernæringsdrikke og fet mat over lenger tid men jeg legger ikke på meg. Har fått et forslag om å drikke proteindrikk og tenkte jeg skulle prøve det.

Har nok høy forbrenning både pga tidligere høyt stoffskifte og arvelighet i familien. Noen som har et godt forslag hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du? Er du i tenårene er det ikke unormalt å være ganske tynn. Ellers må du bare forsøke å spise mange måltider, spis når du er sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BMI 16,5

Hvor gammel er du? Er du i tenårene er det ikke unormalt å være ganske tynn. Ellers må du bare forsøke å spise mange måltider, spis når du er sulten.

jeg er 42 og jeg spiser og gjør alt jeg kan for å klare å legge på meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 42 og jeg spiser og gjør alt jeg kan for å klare å legge på meg

Kanskje du bør ta en tur til legen og få sjekket stoffskiftet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BMI 16,5

hei!

Vel siden det ikke funker med å bare spisee mye, hva med å trene litt muskler?

Jeg trener tre ganger i uka men ikke så voldsomt men håper jo at det også skal hjelpe litt.|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Stoffskiftet er normalt

Hei. Hvor mange måltider har du i løpe av en dag?

Vis du har fire måltider om dagen, kan du supplere med noen " 3-4 stk." protein drinker i tillegg.

Men ikke vanlig prot. ta en weight gainer. som inneholder ca. 20% prot. og 80% karb. og gjerne spis ver andre time. Man må spise selv om man ikke er sulten.

Kan ta ett eksempel på kroppsbyggere som har ett høyt stoffskifte spiser nesten eller ("helt til de kaster opp"). og de leger på seg store mengder masse.

Sarno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BMI 16,5

Hei. Hvor mange måltider har du i løpe av en dag?

Vis du har fire måltider om dagen, kan du supplere med noen " 3-4 stk." protein drinker i tillegg.

Men ikke vanlig prot. ta en weight gainer. som inneholder ca. 20% prot. og 80% karb. og gjerne spis ver andre time. Man må spise selv om man ikke er sulten.

Kan ta ett eksempel på kroppsbyggere som har ett høyt stoffskifte spiser nesten eller ("helt til de kaster opp"). og de leger på seg store mengder masse.

Sarno

Hvilken weight gainer vil du anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...