magnus Skrevet 9. mai 2002 Skrevet 9. mai 2002 Det viser seg at Napster'n min er ut paa dato, sletter den naa uansett. Hva er det beste nedlastingsprogrammet for tiden? 0 Siter
Cellie Skrevet 9. mai 2002 Skrevet 9. mai 2002 Jeg bruker kazaa og audiogalaxy jeg.. Helst sistnevnte når jeg skal laste ned sanger.. =) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 9. mai 2002 Skrevet 9. mai 2002 Audiogalaxy - selv mor kan greie det. Jepp. Har nettopp lastet det ned. 0 Siter
kristine85 Skrevet 9. mai 2002 Skrevet 9. mai 2002 KaZaA er også veldig bra... væsje! kos det med musikken da 0 Siter
magnus Skrevet 10. mai 2002 Forfatter Skrevet 10. mai 2002 KaZaA er også veldig bra... væsje! kos det med musikken da Det ble kazaa da det var problemer med audiogalaxy sine nettsider. Kjempefornøyd! 0 Siter
kristine85 Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Det ble kazaa da det var problemer med audiogalaxy sine nettsider. Kjempefornøyd! glad jeg kunne hjelp hva slags musikk liker du da? 0 Siter
Altman Skrevet 11. mai 2002 Skrevet 11. mai 2002 Det er ingen grunn til å bruke bare ett. Jeg bruker WinMX, Morpheus, Audiogalaxy og Direct Connect. KaZaa bruker jeg ikke på grunn av spywaren Ved hjelp av disse til sammen, finner jeg hva det skal være. 0 Siter
magnus Skrevet 13. mai 2002 Forfatter Skrevet 13. mai 2002 Det er ingen grunn til å bruke bare ett. Jeg bruker WinMX, Morpheus, Audiogalaxy og Direct Connect. KaZaa bruker jeg ikke på grunn av spywaren Ved hjelp av disse til sammen, finner jeg hva det skal være. Ok. Flott - takker! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.