Gå til innhold

Pms-vrak

Anbefalte innlegg

Gjest thoughtful
Skrevet

Jeg blir så lei av å bli skikkelig sentimental og paranoid ved PMS.

Det er så mange syke tanker som kommer ved PMS, det er så slitsomt!

Blir så trett av det..

Jeg tror at alle gjør ting "bare" for å plage meg, det er så sykt! Tilogmed når jeg går på supern, tenker jeg det(!)

Jeg får så lyst til å bare pælme til vilt fremmede folk! (..)

Flere som blir paranoide før mensen??

:-)

Fortsetter under...

Skrevet

JA! Jeg sliter noe grassalt med pms og blir psykotisk hver gang....

Og hvis jeg tar en dram i tillegg en kveld sånn før mens, er det rett ut i åkeren og pella stein. Usj, utrivelig er det.

Gjest Z@pvir
Skrevet

Ja, gjett om! Bare et menneske kikker på meg, blir jeg sur. 'Hva glaner du på, din drittsekk' kjefter jeg inni meg. Ganske vittig, egentlig.

Når jeg begynner slik, sjekker jeg kalenderen, og da skjønner jeg grunnen til aggressiviteten.

Lillelurven
Skrevet

Jeg _kan_ nok være i stand til å nesten ta livet av noen på slike dager!*s*

Og det kjennes ut som om det blir verre og verre for hvert år som går.Ja, jeg griner masse også. tom. over en teit reklamefilm!!

Jævla dritt er det!!

Gjest retvizan
Skrevet

Jeg har aldri vært plaga av pms.

Lillelurven
Skrevet

Jeg har aldri vært plaga av pms.

he,he Du, hadde jeg vært premenstruell i dag, hadde DU irritert meg voldsomt!

Du rydder, og du har aldri vært plaga av pms! Og det har jeg funnet ut om deg på èn og samme dag!

Hadde det ikke vært for hasjen, hadde jeg trodd du hadde støv på hjernen også! Og blitt mer irritert!!

;-)

Annonse

Gjest retvizan
Skrevet

he,he Du, hadde jeg vært premenstruell i dag, hadde DU irritert meg voldsomt!

Du rydder, og du har aldri vært plaga av pms! Og det har jeg funnet ut om deg på èn og samme dag!

Hadde det ikke vært for hasjen, hadde jeg trodd du hadde støv på hjernen også! Og blitt mer irritert!!

;-)

Hvem har sagt at jeg rydder????

Jeg kaster, Lurva, det er noe heeelt annet. ;-)

Men du har rett i at jeg er bortimot perfekt.

*dukker lynkjapt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...