Gå til innhold

Finnes det en stift til å ha kun på kvisen?

Anbefalte innlegg

Hehe... Litt av en overskrift.... :-)

Det jeg mener er, finnes det en stift e.l. som man kan ha rett på en kvise for å tørke ut, eller en begynnende en å få den til å forsvinne?

Har ikke så mye kviser, men når de kommer, er det som regel midt i panna, eller mitt på haka!

Veldig takknemlig for svar!

Fortsetter under...

Serien Vichy som du får kjøpt på apoteket har produkter som heter "express" - den har stift (dekkstift som også virker uttørrende) og et slags plaster du kan ha på kviser om natten. De har også kremer og renseprodukter som du kan bruke på/i de perioder du har mest kviser.

Gjest alven

Serien Vichy som du får kjøpt på apoteket har produkter som heter "express" - den har stift (dekkstift som også virker uttørrende) og et slags plaster du kan ha på kviser om natten. De har også kremer og renseprodukter som du kan bruke på/i de perioder du har mest kviser.

Vichy er sleipe Loreal som prøver å virke mer seriøs. Anbefaler ikke det merket.

Annonse

Vichy er sleipe Loreal som prøver å virke mer seriøs. Anbefaler ikke det merket.

Jeg har nå brukt merket et halvt års tid og synes det er bra. Likeså bra som de dyrere som Clarins, Decleor osv. Men nå sier jo også de som har peiling at det er det samme omtrent i alle merkene, det man kjøper er en følelse og et merke......

Jeg aner ikke, men synes Vichy er bra!

Og om Loreal er sleipe eller ei vet jeg heller ikke noe om!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...