Micha6 Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Hey! Jeg er en jente på 19år som har trener ca. 4-5ganger iuken, aerobic&styrketimer.... Problemet mitt er at lår muskelene mine har blitt så store-volumet på lårene mine er enormt!Ikke pent....hva burde jeg trene for å redusere litt??? Takker for alle svar.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tudi Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Hei, Jeg vet jo ikke om det er en realitet at du har store lår. Det kan være at du bare innbiller deg det, men i allfall: Du kan feks. jogge. (finnes ikke mange løpere med store lår) Hvis du ikke er vant til å jogge/løpe, så start rolig. 15min første uka (3 dager feks man, ons og fred). Deretter øk turene med 10-15% Dette vil forebygge belastningsskader som beinhinnbetennelse eller langdistansekne. Husk å tøye ut ,(regner med at du kan det siden du går såpass mye på aeroic), muskelen og senen som strekker seg fra hofta og ned til utsida av kneet er viktig. hvis du heller vil fortsette med aerobicen og styrke, så får du heller trene med mindre vekter, slik at du bare vedlikeholder og ikke bygger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.