Gjest Tessi27 Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Hei, Jeg har nå i lengre tid hatt en vondt albue/overarm (høyre). Er aktiv innen volleyball som opplegger og bruker også armene aktivt i mitt daglige arbeid. Har problemer med å rette ut armen, men samtidig tror jeg ikke det er noe som er galt i albuen. Tror heller det er noe med biceps. Smerten er stikkende og langvaring. Har hatt en del søvnproblemer pga smerte i forbindelse med dette også. Har nå gått til behandling hos fysioterapeut i en måned. Behandlingen har i hovedsak vært ultralyd, men jeg ser ingen framgang... Denne skaden kom plutselig etter en "serve" under volleyballspill. Det var noe hevelse og bloutredelse ett par uker etter det skjedde, men nå er det bare litt hovent. Fremdeles veldig vondt. Har brukt Cataflam (50 mg) som betennelsesdempende, men nå er kuren slutt. Til tider er smertene så kraftige at jeg må ty til Paralgin Forte. Prøver å trene alternativ trening som svømming og styrke som ikke går så mye på denne muskelen, men ser som sagt ingen bedring. Har du noen råd??? Håper på raskt svar... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.