Jasminew Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Hei, jeg skal begynne på full kur med Herbalife slankeprodukter, som erstatter 2 måltider pr dag med pulver, pluss te osv utenom, men kan spise hva jeg vil til middag. Har hørt at andre har rast ned i kiloer med dette på 1 måned, og 2 og 3... og holdt seg der ved å erstatte 1 måltid etterhvert når du har nådd din trivselsvekt. Noen som har god eller dorlig erfaring med dette??? jeg trener 3-4 ganger pr uke, har 4 barn fra 6 mndr-7 år. jeg er 26 år gammel. 1.70 cm høy, og veier 72 kg, vil ned til 55 kg som jeg veide før og som er MIN trivselsvekt.Viktigst for meg er å få bort posen rundt magen. Håper å høre fra dere. Klemmer fra Jasmine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hvorfor vil du bli undervektig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.