Gjest spørsmålstegn Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 I opptaksprøven til NIH står det: "Kandidaten skal bevege seg til musikk som er spilt inn på bånd: To musikkutt, begge på ca 60 sek. varighet i 2/4 og 3/4 takt. Kandidaten skal vise vendinger og piruetter og forflytninger som gang, løp, hopp, dansesteg i takt med musikken. Det gis ett forsøk." Hva skal dette bety? - Skal kandidaten ta med musikk til selvkoreografert programmer? - Skal kandidaten improvisere til musikk bestemt av NIH? - Skal kandidaten lære to danser av en-eller-annen, og deretter fremføre disse? Det står ingenting på NIH-sidene om dette, så jeg er sannsynligvis den eneste som lurer... Alle andre kjenner sikkert noen som har vært gjennom dette før, men ikke jeg, så jeg har ingen andre å spørre enn dere... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Hei du! Var gjennom samme test for 5 år siden... Kort fortalt: Du og 2-3 andre (samme kjønn) stiller dere ute på en sånn matte de bruker i frittstående turn (10x10 m). Det settes på musikk (som man ikke velger selv), og du skal starte å bevege deg etter musikken. Så da er det bare å bruke fantasien... Jeg hadde en Rock n' Roll-låt og en Enya-låt (veldig stille og rolig). Det føltes ikke helt naturlig for en stiv fotballspiller å bevege seg til Enya... hehe... Cluet er å ikke være redd for å drite seg ut... Lukk øynene og la deg rive med... Ikke tenk på de andre i rommet. De har det minst like ille som deg. Slå deg løs...det er over på 1-2-3... Du får ha lykke til! Med både dansingen og de andre testene... det går helt sikkert greit... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.