Gjest kenneth Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 heisann. lurte på om det "går ann" å trene magen (sit ups) hver dag. man skal jo ikke trene med vekter mer enn annenhver dag, så... hva er best med reps og sets? magen min "buler" bra ut. hjelper dette med å trekke den inn? Ellers spør jeg igjen, ettersom jeg vel ikke fikk helt sikre svar forrige gang, om musklene bygger seg opp igjen når jeg var på nutrilettkur noen uker for ca ett år siden. jeg har altså spist godt det siste året... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tren hardt! Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 du mistet ikke mye muskler på nutrilettkuren din hvid du ikke gikk ekstremt lavt på kalorier og/eller overtrente! Trekk gjerne inn magen, det trener de indre musklene i magen. Gjørt det til en vane. hvis du ikke bruker magemuskulaturen til å holde indreorganer på plass så er det ikke rart om magen din tyter ut. Du kan trene magen ofte, den tåler mye juling. Du trenger ikke bruke vekter i begynnelsen, tren crunches på gulvet til du kan ta fler enn du gidder å bruke tid på.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 du mistet ikke mye muskler på nutrilettkuren din hvid du ikke gikk ekstremt lavt på kalorier og/eller overtrente! Trekk gjerne inn magen, det trener de indre musklene i magen. Gjørt det til en vane. hvis du ikke bruker magemuskulaturen til å holde indreorganer på plass så er det ikke rart om magen din tyter ut. Du kan trene magen ofte, den tåler mye juling. Du trenger ikke bruke vekter i begynnelsen, tren crunches på gulvet til du kan ta fler enn du gidder å bruke tid på.. hmmm vet ikke helt. har trukket inn magen de siste 6 årene faktisk..heh, hva er crunches? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tren hardt! Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 hmmm vet ikke helt. har trukket inn magen de siste 6 årene faktisk..heh, hva er crunches? Crunches er omtrent som situps. Prøv å konsentrer deg om å jobbe mest mulig med magemusklene når du trener de. Ikke løft overkroppen så høyt at du ikke lenger belaster magen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mazzy Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 du mistet ikke mye muskler på nutrilettkuren din hvid du ikke gikk ekstremt lavt på kalorier og/eller overtrente! Trekk gjerne inn magen, det trener de indre musklene i magen. Gjørt det til en vane. hvis du ikke bruker magemuskulaturen til å holde indreorganer på plass så er det ikke rart om magen din tyter ut. Du kan trene magen ofte, den tåler mye juling. Du trenger ikke bruke vekter i begynnelsen, tren crunches på gulvet til du kan ta fler enn du gidder å bruke tid på.. "trenhardt": hvorfor tåler magen mer enn andre muskler? Trener du selv mage hver dag med godt resultat? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tren hardt! Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 "trenhardt": hvorfor tåler magen mer enn andre muskler? Trener du selv mage hver dag med godt resultat? Magemusklene tåler vel egntlig ikke mer enn andre muskler, men det er vanskelig å belaste magen på samme måte som andre muskelgrupper. og ja, jeg hadde gode resultater tidligere når jeg trente magen hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aben Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Hei.. MAgen kan trenes hver dag fordi det er en svært stor muskel. Hvis magen tyter ut vil jeg anbefale lengere serier som forbrenner mer fett. slik at musklene kommer mer "frem i lyset". Også svært viktig å variere treningsformene. Ligg på ryggen med beina i ulike stillinger slik at ulike deler av magen blir belastet. Først beina rett opp, så med 90 grader i kneet, så spre beina, osv. Kjør en serie med 20 rep av hver stilling, feks 3-5 stillinger 3 ganger. Sidefettet tas ved at du ligger på siden, løfter beina litt og løfter ovewrkroppen opp mot taket.. Vekter kan brukes som en variasjon i treningen.. Husk at du også bør trene ryggen hvis du trener mye mage. Ujevnheter i styrke mellom mage og rygg kan gi deg problemer.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tren hardt! Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Hei.. MAgen kan trenes hver dag fordi det er en svært stor muskel. Hvis magen tyter ut vil jeg anbefale lengere serier som forbrenner mer fett. slik at musklene kommer mer "frem i lyset". Også svært viktig å variere treningsformene. Ligg på ryggen med beina i ulike stillinger slik at ulike deler av magen blir belastet. Først beina rett opp, så med 90 grader i kneet, så spre beina, osv. Kjør en serie med 20 rep av hver stilling, feks 3-5 stillinger 3 ganger. Sidefettet tas ved at du ligger på siden, løfter beina litt og løfter ovewrkroppen opp mot taket.. Vekter kan brukes som en variasjon i treningen.. Husk at du også bør trene ryggen hvis du trener mye mage. Ujevnheter i styrke mellom mage og rygg kan gi deg problemer.. Du kan ikke forbrenne fett lokalt! Fettforbrenning skjer etter et mønster som er genetisk programmert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aben Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Du kan ikke forbrenne fett lokalt! Fettforbrenning skjer etter et mønster som er genetisk programmert. Naaai, men nå er det vel muligens sånn at fett rundt livet på mannfolk kanskje blir forbrent før andre steder, siden det er der det setter seg primært.. Mener bare at man bør få vekk fettet hvis man skal ha en "flat" mage.. Nytter ikke hvis man bare få muskler under fettet. Da buler magen bare mer ut.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PecMan Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 hmmm vet ikke helt. har trukket inn magen de siste 6 årene faktisk..heh, hva er crunches? Her kan du finne litt forskjellige øvelsar for mage, bl.a. crunchen: http://www.exrx.net/Lists/ExList/WaistWt.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenneth Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Naaai, men nå er det vel muligens sånn at fett rundt livet på mannfolk kanskje blir forbrent før andre steder, siden det er der det setter seg primært.. Mener bare at man bør få vekk fettet hvis man skal ha en "flat" mage.. Nytter ikke hvis man bare få muskler under fettet. Da buler magen bare mer ut.. hmmm... trodde det strammet magen slik at den ble mindre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.