Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg har nå i noen mnd. bare hatt røkleaks som pålegg på brødskivene da jeg synes det smaker godt. Er det farlig å spise for mye av slikt pålegg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tren hardt! Skrevet 15. mai 2002 Del Skrevet 15. mai 2002 nei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Hei på deg, Røkt mat er gjerne veldig rikt på bl.a salt. Det har vist seg i studier at et høyt inntak av kjøtt og fisk som er røkt øker faren for div. kroniske sykdommer. Jeg synes derfor det hadde vært bedre for deg om du kunne spist andre pålegger også. En annen ting er viktigheten av variasjon for å få alle næringsstoffer du trenger. Det finnes dessverre ikke en matvare som gir oss alt vi trenger av næringsstoffer. Variasjon er derfor en veldig viktig nøkkel til et sunt kosthold. Lykke til! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.