Gå til innhold

Noe mot celulitter?

Gjest celulitten

Anbefalte innlegg

Gjest celulitten

Hei

Jeg er ei jente på 19 som har egentlig en helt normal vekt (bmi 22) og er jo ikke feit i grunn. Men likevel har jeg dette lille problemet med at jeg skjemmes av å gå i bikini fordi at jeg har litt celulitter. Så for å klare å gå i sommerklær så lurte jeg på om det er noen som vet en effektiv krem elelr noe annet som kan fjerne dette problemet. Uten å tømme lommeboka helt.. Jeg har jo ikke så stor økonomi akkurat at det gjør noe da... Håper på svar.

Vennlig hilsen meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sier jo at Comet Evolution eller hva den heter skal være effektiv - og det BØR den jo være, til den prisen..! Det er vel tett oppunder 900 kroner for en flaske, tror jeg. Du får jo selv vurdere hvor viktig dette er for deg.

Ellers så er det jo slik at brun hud gjerne kamuflerer cellulitter litt - ta et par runder i solarium eller på terrassen før strandsesongen tar til for fullt! Drikk masse vann, det renser godt opp (man antar jo at cellulitter er avfallsstoffer i hudens underlag), ta en spasertur i raskt tempo annenhver kveld, og spander gjerne på deg en treningsøkt på beina et par ganger i uka (dype knebøy, utfallsknebøy og lårcurl).

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest appelsinen

De sier jo at Comet Evolution eller hva den heter skal være effektiv - og det BØR den jo være, til den prisen..! Det er vel tett oppunder 900 kroner for en flaske, tror jeg. Du får jo selv vurdere hvor viktig dette er for deg.

Ellers så er det jo slik at brun hud gjerne kamuflerer cellulitter litt - ta et par runder i solarium eller på terrassen før strandsesongen tar til for fullt! Drikk masse vann, det renser godt opp (man antar jo at cellulitter er avfallsstoffer i hudens underlag), ta en spasertur i raskt tempo annenhver kveld, og spander gjerne på deg en treningsøkt på beina et par ganger i uka (dype knebøy, utfallsknebøy og lårcurl).

Lykke til!

Heisann, celulitten!!

Appelsinhud, ja?

Om du spør en lege om dette så vil han si det samme som vitenskapelig forskning og alle andre leger vil si, nemlig at:

det _eneste_ som har virkning på cellulitter er trening(les: stramme opp), og eventuelt vektnedgang, da fedme også bidrar til appelsinhud. _INGEN_ krem kan fjerne cellulittene for deg.

...det er samtidig de som mener at det kan være genetisk anlagt hos noen....

Spar pengene dine, du!

Et kjerringråd er forresten å gni kaffegrut på problemområdene.... ,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Du kan jo prøve Perfectslim fra Loreal. Den koster 135 kr. og skal visstnok hjelpe. Smør den på hver dag og masser områdene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, celulitten!!

Appelsinhud, ja?

Om du spør en lege om dette så vil han si det samme som vitenskapelig forskning og alle andre leger vil si, nemlig at:

det _eneste_ som har virkning på cellulitter er trening(les: stramme opp), og eventuelt vektnedgang, da fedme også bidrar til appelsinhud. _INGEN_ krem kan fjerne cellulittene for deg.

...det er samtidig de som mener at det kan være genetisk anlagt hos noen....

Spar pengene dine, du!

Et kjerringråd er forresten å gni kaffegrut på problemområdene.... ,-)

Jepp, det hørte jeg også for et par uker siden, man kan bli kvitt litt vann men ikke fett, legen sa at skulle man fjerne fett med krem så ville fettet gå i blodet og det ville ha vært riktig farlig!

Oppstrammende kremer kan skjule de litt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celulitten

Jepp, det hørte jeg også for et par uker siden, man kan bli kvitt litt vann men ikke fett, legen sa at skulle man fjerne fett med krem så ville fettet gå i blodet og det ville ha vært riktig farlig!

Oppstrammende kremer kan skjule de litt! :-)

Jammen... Jeg trener jo også... Og vektnedgang sier andre at jeg ikke trenger. De sier jeg er slank. Jeg jogger turer en gang i blandt. To-tre ganger i uka eller noe kanskje. Varierer.

Hvor kan man kjøpe Comet Evolution?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen... Jeg trener jo også... Og vektnedgang sier andre at jeg ikke trenger. De sier jeg er slank. Jeg jogger turer en gang i blandt. To-tre ganger i uka eller noe kanskje. Varierer.

Hvor kan man kjøpe Comet Evolution?

Send meg en mail så skal jeg prøve å ordne det!

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lærde strides om dette - men hittil har ingen funnet noen kur mot disse ekle gropene som nesten alle kvinner lider av , enten de er tykke eller tynne (vekt har ikke noe å si for celluliter - da fett-ansamlingene ligger i underhuden) Hverken massasje, kremer, trening eller vektnedgang kan fjerne celluliter - man kan muligens bremse utviklingen av disse ved å trene jevnlig, unngå giftstoffer som kaffe, te, alkohol, røyk etc og ta jevnlig lymfedrenasje og manuell massasje. Stort stykke om "Den store Cellulitkrigen" i siste Henne !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å ha hørt at kosttilskuddet CLA skal hjelpe, og ellers leve så sundt som mulig for ikke å få avfallstoffer i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...