Gjest tinka Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 For noen år siden fikk jeg vite at jeg hadde belastningsskade i kneet. Da jeg oppsøkte legen igjen for å få kneet undersøkt sa han føklgende; Du har slærk i kneleddet. Hva mente han med det? Og hva kan jeg gjøre med det? Til tider er kneet hovent og ømt. Kan dette opereres? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 det ord kender jeg heller ikke, men bed om det latinske navn. ellers lyder det til et bruskproblem. find en ortopædkirurg og tal med denne om dit problem. mvh jvbruun, ortopæd, dk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 det ord kender jeg heller ikke, men bed om det latinske navn. ellers lyder det til et bruskproblem. find en ortopædkirurg og tal med denne om dit problem. mvh jvbruun, ortopæd, dk Slark er en betegnelse på for mye bevegelighet, skyldes slakke leddbånd og/ eller svak muskulatur. Vil tro en riktig latinsk betegnelse er hypermobilitet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.