Gjest ensomelskerprim Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 Følger et passivt GI-kosthold, og har alltid lurt på hvor prim ligger på tabellen.... Noen som har en formening, bare sånn ca....Over/under 50??? Jeg spiser de fra Tine: mager/vaniljesmak/Litago... Ser jo at det er heller få karbiser ut fra varedeklarasjonen......men aner ikke om man kan "gjette" seg til GI utifra det.... Takker for svar:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pirrka Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 GI er knytta opp til karbohydrat, så mat med lite eller ingenting av det har per def. låg GI. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ensomelskerprim Skrevet 16. mai 2002 Del Skrevet 16. mai 2002 GI er knytta opp til karbohydrat, så mat med lite eller ingenting av det har per def. låg GI. Tusen takk!! Da var jeg vel kanskje ikke helt på vidda,likevel.. det var nemlig det jeg trodde... Tusen takk:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pathos Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 GI er knytta opp til karbohydrat, så mat med lite eller ingenting av det har per def. låg GI. Er ikke enig her. Prim er smeltet brunost som i tillegg er søtere. Brunost har høy GI, jeg vil tro prim har enda høyere GI. Kjempesynd... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pirrka Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Er ikke enig her. Prim er smeltet brunost som i tillegg er søtere. Brunost har høy GI, jeg vil tro prim har enda høyere GI. Kjempesynd... No veit eg ikkje om det er mykje eller lite karbohydrat i prim,det var derfor eg uttrykte meg som eg gjorde! Mykje mogeleg du har rett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.