Gå til innhold

Det er et digert beist av en kakkerlakk i badekaret! :-(


Amiga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    11

  • Zirine

    9

  • Altman

    5

  • Singularity

    2

Mest aktive i denne tråden

Løp etter den med en tannbørste. Slå den først i svime, deretter tar du et svingslag som treffer rett under solar plexus. Riv gjerne ut tennene etterpå og tving beistet til å se på en spansk film. Den vil aldri mer komme inn til deg - det føler jeg meg helt sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Løp etter den med en tannbørste. Slå den først i svime, deretter tar du et svingslag som treffer rett under solar plexus. Riv gjerne ut tennene etterpå og tving beistet til å se på en spansk film. Den vil aldri mer komme inn til deg - det føler jeg meg helt sikker på.

*LOL*

Ikke glem å filme jakta da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bør du gå hardt og kompromissløst til verks Amiga!

Eg ville anbefalt å skyte den med hagle eller (om tilgjengelig) med maskingevær, eventuellt hiv inn en håndgranat eller to !

Det bør skremme vekk udyret !

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her bør du gå hardt og kompromissløst til verks Amiga!

Eg ville anbefalt å skyte den med hagle eller (om tilgjengelig) med maskingevær, eventuellt hiv inn en håndgranat eller to !

Det bør skremme vekk udyret !

Mvh

Hun skal nå faen ikke ødelegge huset - det er jo kakkerlakken hun vil til livs. Nå bør du kutte ned på øl'et Geir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp etter den med en tannbørste. Slå den først i svime, deretter tar du et svingslag som treffer rett under solar plexus. Riv gjerne ut tennene etterpå og tving beistet til å se på en spansk film. Den vil aldri mer komme inn til deg - det føler jeg meg helt sikker på.

Jeg har spraya med gift og lukket igjen døra, men jeg tør meg ikke inn for svigerfaren min har sagt at de bestandig kommer parvis. Så nå går jeg frem og tilbake og kniper, å de er så ekle, det er av den flyvende sorten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp etter den med en tannbørste. Slå den først i svime, deretter tar du et svingslag som treffer rett under solar plexus. Riv gjerne ut tennene etterpå og tving beistet til å se på en spansk film. Den vil aldri mer komme inn til deg - det føler jeg meg helt sikker på.

Nja, dette gjelder ikke hvis kakerlakken var av arten Teenage Mutant Ninja Hero Cockroach, som er et ekstremt vanskelig dyr å hamle opp med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du_må_ikke gjøre fra deg i badekaret, vet du. Det går visstnok an å bruke toalettet, også ;-)

Toalettet er jo rett ved siden av, tenk om det er en under der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toalettet er jo rett ved siden av, tenk om det er en under der også?

Under toalettet? Da bare løfter du på beina og synger "Ja vi elsker", så forsvinner'n nok ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spraya med gift og lukket igjen døra, men jeg tør meg ikke inn for svigerfaren min har sagt at de bestandig kommer parvis. Så nå går jeg frem og tilbake og kniper, å de er så ekle, det er av den flyvende sorten!

Jeg syns du burde gå ut og skaffe til veie enda flere kakkerlakker. Hvis vi f.eks tenker oss at du har en mann-kakk og en dame-kakk - så må du altså bare hente masse flere dame-kakker.

Jeg ser det for meg - dame-kakkene vil ha manne-kakken, de blir sjalu, de begynner og sloss og de dreper hverandre nådeløst .... Og endelig - før du vet ordet av det, så har du ...... .... eh... to igjen *faen*

*delete, delete, delete*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bør du gå hardt og kompromissløst til verks Amiga!

Eg ville anbefalt å skyte den med hagle eller (om tilgjengelig) med maskingevær, eventuellt hiv inn en håndgranat eller to !

Det bør skremme vekk udyret !

Mvh

Jeg har Hot Pepperspraypenn og gift.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Under toalettet? Da bare løfter du på beina og synger "Ja vi elsker", så forsvinner'n nok ;-)

*LOL*

gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, dette gjelder ikke hvis kakerlakken var av arten Teenage Mutant Ninja Hero Cockroach, som er et ekstremt vanskelig dyr å hamle opp med

Neida - de dør som fluer hvis du setter på Country&Western.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du burde gå ut og skaffe til veie enda flere kakkerlakker. Hvis vi f.eks tenker oss at du har en mann-kakk og en dame-kakk - så må du altså bare hente masse flere dame-kakker.

Jeg ser det for meg - dame-kakkene vil ha manne-kakken, de blir sjalu, de begynner og sloss og de dreper hverandre nådeløst .... Og endelig - før du vet ordet av det, så har du ...... .... eh... to igjen *faen*

*delete, delete, delete*

Nja, dette er heller ikke helt sant. Dersom vi snakker om homo-kakerlakker, er det kun diskomusikk som hjelper. Ulempen med dette er at det blir en strøm av to og to homsekakerlakker som skal sammen på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, dette er heller ikke helt sant. Dersom vi snakker om homo-kakerlakker, er det kun diskomusikk som hjelper. Ulempen med dette er at det blir en strøm av to og to homsekakerlakker som skal sammen på do.

Joa, men det trenger ikke være så ille. Hvis dem ligner på deg så blir de nå fort ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...