Gå til innhold

Det er et digert beist av en kakkerlakk i badekaret! :-(


Amiga

Anbefalte innlegg

*ler*

Jeg kan tenke meg at den kakkerlakken nå er så full av gift at den kan brukes til kjemisk krigføring, og er ihvertfall ikke noe man bør ta på uten hansker!

Ønsker deg en god 17. Mai!

Med vennlig hilsen

Den er nok det ja, man skal egentlig bruke hansker og ikke oppholde seg i samme rom som det er sprayet på en god stund. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    11

  • Zirine

    9

  • Altman

    5

  • Singularity

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Den er nok det ja, man skal egentlig bruke hansker og ikke oppholde seg i samme rom som det er sprayet på en god stund. :-)

Tusen takk for sms! :-) Vi har akkurat kommet hjem, og reiser avgårde til hytta seinere. Ante ikke at det var pinse, he he. trodde det hadde vært jeg, vettu, men det var muligens påska? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for sms! :-) Vi har akkurat kommet hjem, og reiser avgårde til hytta seinere. Ante ikke at det var pinse, he he. trodde det hadde vært jeg, vettu, men det var muligens påska? ;-)

*hehe* Det ante ikke jeg heller før i går kveld, er det fridag på mandag da? Her feires ikke pinse. Nå har jeg syklet 20 km og trent med vekter så i dag skal jeg unne meg noe ekstra godt til middag, har bare ikke bestemt meg for hva!

Håper dere får en fin hyttehelg! :-)

*klemz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

*ler*

Jeg kan tenke meg at den kakkerlakken nå er så full av gift at den kan brukes til kjemisk krigføring, og er ihvertfall ikke noe man bør ta på uten hansker!

Ønsker deg en god 17. Mai!

Med vennlig hilsen

Håper at du også har hatt en riktig fin 17. mai :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Løp etter den med en tannbørste. Slå den først i svime, deretter tar du et svingslag som treffer rett under solar plexus. Riv gjerne ut tennene etterpå og tving beistet til å se på en spansk film. Den vil aldri mer komme inn til deg - det føler jeg meg helt sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Please please si at du ikke bor i Norge? Iiiiiiik!

Det er derfor folk blir boende i kalde nord, slipper slike mutanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at de flyr også, fort og ukontrollert som f.....!

Hihihi!!!!

(føler med deg, vet hvor store de er der nede!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...