Gå til innhold

Det er et digert beist av en kakkerlakk i badekaret! :-(


Amiga

Anbefalte innlegg

Joa, men det trenger ikke være så ille. Hvis dem ligner på deg så blir de nå fort ferdig.

Det er fordelen med å være mann..... man slipper å dra det ut i det kjedsommelige. Ikke for det - jeg hadde nok ikke _klart_ å dra det ut i det kjedsommelige uansett hvor mye jeg hadde villet.

Nei, dæven, der ble jeg trøtt, gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Amiga

    11

  • Zirine

    9

  • Altman

    5

  • Singularity

    2

Mest aktive i denne tråden

Hun skal nå faen ikke ødelegge huset - det er jo kakkerlakken hun vil til livs. Nå bør du kutte ned på øl'et Geir.

"Løp etter den med en tannbørste........"

Tror du kakkerlakken blir vettaskremt da eller ?

Niks, her må "The kakkerlakk Terminator" frem ! Ratattatta....Rattttatattttaaaa....rrrrrrrrr...ratttttttttatttatttatttatttarrayyyarratttattta !!!!!!!!! *pof, vekke*

Skjønner ? :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordelen med å være mann..... man slipper å dra det ut i det kjedsommelige. Ikke for det - jeg hadde nok ikke _klart_ å dra det ut i det kjedsommelige uansett hvor mye jeg hadde villet.

Nei, dæven, der ble jeg trøtt, gitt

Den der uttalelsen var meget lite offensiv. Du skuffer meg en smule her, må jeg innrømme.

La oss prøve en gang til, ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Løp etter den med en tannbørste........"

Tror du kakkerlakken blir vettaskremt da eller ?

Niks, her må "The kakkerlakk Terminator" frem ! Ratattatta....Rattttatattttaaaa....rrrrrrrrr...ratttttttttatttatttatttatttarrayyyarratttattta !!!!!!!!! *pof, vekke*

Skjønner ? :-)

Mvh

"Skjønner ? :-)"

Jeg tror at hvis jeg svarer JA på dette spørsmålet Geir, så vil folk begynne å se rart på meg. Tror du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der uttalelsen var meget lite offensiv. Du skuffer meg en smule her, må jeg innrømme.

La oss prøve en gang til, ok?

Men jeg likte i grunnen å være defensiv.

Får jeg lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har spraya med gift og lukket igjen døra, men jeg tør meg ikke inn for svigerfaren min har sagt at de bestandig kommer parvis. Så nå går jeg frem og tilbake og kniper, å de er så ekle, det er av den flyvende sorten!

Å herre Kristus...ikke si at de finnes med vinger også?! That's it - holder meg i Norge resten av livet. Har mer enn nok med edderkoppene og vennene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du burde gå ut og skaffe til veie enda flere kakkerlakker. Hvis vi f.eks tenker oss at du har en mann-kakk og en dame-kakk - så må du altså bare hente masse flere dame-kakker.

Jeg ser det for meg - dame-kakkene vil ha manne-kakken, de blir sjalu, de begynner og sloss og de dreper hverandre nådeløst .... Og endelig - før du vet ordet av det, så har du ...... .... eh... to igjen *faen*

*delete, delete, delete*

De legger vist egg fort som fan også, men for en gangs skyld ble jeg glad for at mannen kom hjem og fikk undersøkt badet, den lå død i badekaret så gifta funka!

De kommer vist inn vinduet for å drikke vann pga. at det er så tørt og varmt.......

Det er lenge siden jeg har vært så glad for å kunne gå på do! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solsikke inget husmorsemne

Stakars deg Amiga, men slike dyr hører vel hjemme hos deg da.

Husker hvor jævli det var å høre disse dyra knase under føttene på meg når jeg var i syden. *grøsser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakars deg Amiga, men slike dyr hører vel hjemme hos deg da.

Husker hvor jævli det var å høre disse dyra knase under føttene på meg når jeg var i syden. *grøsser*

Jeg tør ikke å trø på de for tenk om det går an at noen egg setter seg fast på skoen hvis det er en hun da? *grøss* Egentlig vil jeg ikke vite det!

Det er nøyaktig 9 år siden sist jeg så en så stor kakkerlakk her inne i leiligheta, håper det går like lang tid til neste! *krysser fingrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Hot Pepperspraypenn og gift.......

OK! Verdt ett forsøk, men det blir nok for pinglete desverre ! :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK! Verdt ett forsøk, men det blir nok for pinglete desverre ! :)

*klem*

Når deg gjelder kakkerlakker og annet kryp så er jeg pinglete! :-)

*reklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singularity

Du får plukke den opp og måle den. Hvis kroppslengden er mer enn 7,5 cm (mener å huske at det var det) så bør du ringe Guinness. Hvis ikke er vel det greieste å avlive den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får plukke den opp og måle den. Hvis kroppslengden er mer enn 7,5 cm (mener å huske at det var det) så bør du ringe Guinness. Hvis ikke er vel det greieste å avlive den.

*ler*

Jeg kan tenke meg at den kakkerlakken nå er så full av gift at den kan brukes til kjemisk krigføring, og er ihvertfall ikke noe man bør ta på uten hansker!

Ønsker deg en god 17. Mai!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får plukke den opp og måle den. Hvis kroppslengden er mer enn 7,5 cm (mener å huske at det var det) så bør du ringe Guinness. Hvis ikke er vel det greieste å avlive den.

Den var stor men ikke så stor, jeg målte ikke og regner med at den ligger å flyter i kloakken nå! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...