Gjest Girl18 Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Eg er 184, 4 cm høy og veier 91 kg. Nå vil eg slanke meg (for det har eg jo aldri prøvd før sant....) Har begynt å spise 2 skiver til forkost uten pålegg, 2 til lunsj, men da også en frukt i tillegg. Så har eg middag, og to frukter eller yougurt til dessert, og kvelds som det varierer litt med hva eg spiser. I tilegg så jogger/går eg en mil tre ganger for uken. Tror du dette kommer til å funke? Hvor mye bør eg gå ned hver uke? Eg har sluttet med snop, brus og chips, elsker salat og holder meg mye til vegetar kost, men overspiser ofte mot kvelden.. Hva er den ideelle vekten for meg? MVH Girl18 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jepp Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Detter høres veldig bra ut!!!!! Dette er veien å gå til å slanke seg!! Spis gjerne mye grønnsker til middagen.Pynt evt.også brødskivene dine med noe grønt...? Husk middagen din bør være en normal porsjon(ikke liten),og kveldsen din bør også være 2 brødskiver eller noe lingnede. Drikk melk til måltidene,utenom middag.(lett,ekstra lett eller skummet),og ha gjerne smør(lett)på brødskivene dine for å få de viktige vitaminene i deg. Husk også å spise magert kjøtt og fisk(gjerne fet)middag,du trenger proteiner!! Og drikk mye vann gjerne 2 liter pr.dag. BMI mellom 20-25 er bra. For å ha det trenger du veie mellom 70-83 kg.Altså max 83(men mer er ok!)og minst 70.Finn den vekten som du føler deg bekvem med... Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.