ebl Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Hver morgen før frokost tar jeg 6 tabletter Tonalin CLA sammen med ca. 1 teskje epleedikk, før jeg så sykler en time på treningsstudio. Det jeg lurer på er om denne blandingen er lite hensiktsmessig – epleedikken skal jo på en eller annen måte være fettnedbrytende, og CLA er jo også fett. Vil epleedikken ødelegge for effekten av CLA ? Tusen takk for svar. (ps. følger ingen diett, og slanker meg ikke, men har lett for å legge på meg og må derfor gjøre en liten innsats for å holde stabil ok vekt) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tren hardt! Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 CLA og epleedikk gjør marginalt lite eller ingenting for fettforbrenninga, uansett om du tar dem hver for seg eller sammen. Edikken vil på ingen måte bryte ned fett. Syklinga derimot er effektivt, men husk at det er veldig viktig at du får i deg en solid frokost kort tid etterpå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Hei ebl, Fettforbrenning skjer ved regelmessig mosjon og et passe inntak av kalorier. Eplecidereddik vil ikke forbrenne noe fett, og det er stor usikkerhet om CLA har noe virkning i det hele tatt. Jeg foreslår at du trener regelmessig og spiser et sunt og variert kosthold. Lykke til! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.