ebl Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Hver morgen før frokost tar jeg 6 tabletter Tonalin CLA sammen med ca. 1 teskje epleedikk, før jeg så sykler en time på treningsstudio. Det jeg lurer på er om denne blandingen er lite hensiktsmessig – epleedikken skal jo på en eller annen måte være fettnedbrytende, og CLA er jo også fett. Vil epleedikken ødelegge for effekten av CLA ? Tusen takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stifler Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Slike stoffer som blir solgt i Norge har ingen eller liten virkning i det hele tatt..Glem dem.Kreatin er det eneste jeg har erfart/hørt KAN virke,som blir solgt lovlig i Norge..(NB:kreatin er helt motsatt av fettforbrendene)det som hjelper er nok at du sykler som du sa..spis sundt og kombiner styrke/utholdenhet..det er bevist at det er mest Fettforbrennende sammen!!!stå på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stifler Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Slike stoffer som blir solgt i Norge har ingen eller liten virkning i det hele tatt..Glem dem.Kreatin er det eneste jeg har erfart/hørt KAN virke,som blir solgt lovlig i Norge..(NB:kreatin er helt motsatt av fettforbrendene)det som hjelper er nok at du sykler som du sa..spis sundt og kombiner styrke/utholdenhet..det er bevist at det er mest Fettforbrennende sammen!!!stå på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspartam Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 om jeg ikke er totalt feilinformert skal vel epleedikk tas før måltider. At du trener før frokost vil du ha mye igjen for, men jeg tror med sikkerhet du kan la epleedikken ligge igjen til etter treninga. uheldigvis, som stifler sier.. lite du finner i norske helsekostbutikker hjelper deg nevneverdig mot fedme 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.