Gå til innhold

Fettforbrenning

ebl

Anbefalte innlegg

Hver morgen før frokost tar jeg 6 tabletter Tonalin CLA sammen med ca. 1 teskje epleedikk, før jeg så sykler en time på treningsstudio. Det jeg lurer på er om denne blandingen er lite hensiktsmessig – epleedikken skal jo på en eller annen måte være fettnedbrytende, og CLA er jo også fett. Vil epleedikken ødelegge for effekten av CLA ? Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zorro

Jeg tror i grunne du kan spare deg de pengene. Effekten av slike ting er veldig liten, skuffende liten.

Men trening derimot er bra, spesielt av den typen som gjør at musklene dine blir større og sterkere.

Pent er det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kaster penga dine ut av vinduet. Disse kosttilskuddene kan muligens ha en effekt under svært hard trening, men eller er det ingen dokumentert effekt uansett hva produsenten skulle mene. Til ditt behov, glem det!

For god fettforbrenning er det langkjørning 1-2 timer i rolig tempo som skal være best. Da tærer kroppen på fettlagrene sistedet for på aventuelle alndre lager av næring.

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...