Gjest laika Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Hei! Har bare noen spørsmål ang Cambridge, jeg. Er det noen som vet om det går an å få kjøpt enkelt-poser med denne kuren? Til nå har jeg bare sett slike kartonger med kuren, og det er jo fryktelig dumt å skulle være nødt til å få i seg bare EN type smak hele tiden....(?). Og en annen ting - Hvor mye kan man regne med å gå ned i uken? Jeg kommer til å spise suppene i stedet for middag, men spise frokost og kvelds som vanlig. Noen som har peil på hva jeg kan forvente? Jeg går eller sykler en time daglig også. Takknemlig for svar! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Dersom du går til en konsulent kan du plukke og mikse i eskene som du vil - men du må fremdeles kjøpe en hel eske tilsammen (ukeseske, ikke fem dager slik Vita selger). Vektnedgangen er individuell - sjøl gikk jeg ned ca fem kilo på to og en halv uke kombinert med trening så godt som hver dag. Høres kanskje ikke så mye ut, men det var altså ikke væske men et varig vekttap (og det tilsvarte en buksestørrelse). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.