Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Men det er en slags pølse eller kjøttpuddingstrimler i den satans pizzaen. Det er gjerrig, jeg vet hvor liten forskjell i råvarepris det hadde vært å bruke ekte skinke: ca 1 kr. Kokkekompisen og jeg granska en bit "skinke" i lupe, og sammenligna med ekte skinkebit. og det var helt tydelig luftbobler i grandiosa-"skinka". Men siden det er så små biter kan det være vanskelig å avsløre. Altså et billig substitutt for skinke. FYYYYY søøøøøren det er dårlig Stabburet !! Aldri mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Er det overhodet _noe som helst_ som er ekte vare i den pappizzaen der da ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest punkyB Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Hvem faen spiser Grandiosa da? Skal man først spise kjøpepizza finnes det bedre alternativ - dvs. alle andre er bedre alternativ. Skal G. ligne på noe må man bruke for 350 kr. i ekstra stæsj. De andre rekker det med 200 kr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Er det overhodet _noe som helst_ som er ekte vare i den pappizzaen der da ? De kunstige tilsetningsstoffene er helt ekte 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skuffet igjen Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Kanskje derfor de ikke slapp pressen inn i fabrikken da de ville skrive om pizza i Norge ? De er nok hårsåre for å røpe bedriftshemmeligheter selv om alle har mistanke. Så lenge det ikke står "skåret kokt svineskinke" så kan du nok regne med at det er soya med buljongsmak. 2-3 ganger mer ost hadde nok gjort seg også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hello Kitty Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 *ler meg skakk* ;D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grande Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Uansett smaker den faen så godt. Kødd ikke med Grandisen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2002 Er det overhodet _noe som helst_ som er ekte vare i den pappizzaen der da ? Pappen er ekte, plastikken rundt også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2002 Hvem faen spiser Grandiosa da? Skal man først spise kjøpepizza finnes det bedre alternativ - dvs. alle andre er bedre alternativ. Skal G. ligne på noe må man bruke for 350 kr. i ekstra stæsj. De andre rekker det med 200 kr. Under OL i 94 fortalte en journalist fra USA om bygdefolk i Norge at de spiste der rareste ting. smalahove, fårikål og lutefisk. Men han ble mest sjokkert over vi hadde frossen pizza som nasjonalrett. (At vi tinte og stekte den først hadde han visst ikke fått med seg ) En kollega av han syns det var praktisk med den runde filla vi hadde rundt vienerpølsa, for da brenner man seg ikke på fingrene. (helt til han oppdaget at man spiste den) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Er det overhodet _noe som helst_ som er ekte vare i den pappizzaen der da ? Osten og paprikaen er ekte, jeg hadde sommerjobb på fabrikken da jeg var 14 år! :-) Jeg betalte forresten 100 kr for en kartong pepperonipizza som Stabburet sendte meg da jeg jobbet med å importere norsk mat! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Vi tok med ungene ut på pizzarestaurant en gang og da klaget de fælt over at pizzaen der ikke var like god som Grandiosa! *hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.