Gå til innhold

FU: Hvilken sivilstatus har dere?


Gjest markedsundersøker n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jane

    10

  • SierDuDet

    9

  • Taj Mahal

    6

  • kie

    5

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Kone nr 2

tre ...snart fire barn

gift i 8 år

Kone nummer 2?

Nå vet jeg at du er muslim, men mener du og påstå at han derre gubben din har en kone nummer 1 i tillegg til deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Fritt vilt, på øverste hylle vel å merke !

:)

Kan bli vanskelig å få deg da, skjønner jeg.

Jeg har nå hatt flaks før, har to ganger kunnet velge av øverste hylle på tivoli, men det blir kanskje ikke det samme?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kone nummer 2?

Nå vet jeg at du er muslim, men mener du og påstå at han derre gubben din har en kone nummer 1 i tillegg til deg? :)

*Hehe* det er nok sikkert ikke sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se det, der var du. :-)

Du har vært etterlyst. Forklar deg, jente!

Hæ? Etterlyst? Stilig! :-)

Pc'n min har faktisk vært bortreist. Og ja, det var helt forferdelig. Men nå er den oppgradert og greier, og den bråker ikke like mye som den gjorde før. *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hæ? Etterlyst? Stilig! :-)

Pc'n min har faktisk vært bortreist. Og ja, det var helt forferdelig. Men nå er den oppgradert og greier, og den bråker ikke like mye som den gjorde før. *hehe*

Ok, da har vi kontrollen på deg, vettu. ;-)

Joda, du ble etterlyst, i egen melding til og med. Tror det var landsbyidioten som posta meldinga, og så slengte jeg meg på også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...