Gå til innhold

FU: Hvilken sivilstatus har dere?


Gjest markedsundersøker n

Anbefalte innlegg

Tror det var sånn rundt midten av måneden, muligens litt tidligere.

Jeg begynner forresten å bli utilregnelig. Svigermor kommer på torsdag.

Kankskje du kan ta en sånn "hoppe-på-tur"? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jane

    10

  • SierDuDet

    9

  • Taj Mahal

    6

  • kie

    5

Mest aktive i denne tråden

Ja, ærlig talt! Har naboen pc er det ingen unnskyldning. Klart du skulle kapra data'n hans.

Vis _litt_ tiltak, da jente!

....hvis ikke naboen din er fake, da ;-)

Selvfølgelig er ikke nabo'n fake! Og han _har_ pc, men jeg veit ikke om han har internet da. Har han ikke det, bør han snarest få seg det, i tilfelle jeg får bruk for maskinen hans ved en annen anledning. Ja, for jeg skal selvfølgelig skjerpe meg. Man skal så klart ikke legge seg på latsida og snike seg unna DOL, selv om pc'n er bortreist! Jeg har innsett dette nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er ikke nabo'n fake! Og han _har_ pc, men jeg veit ikke om han har internet da. Har han ikke det, bør han snarest få seg det, i tilfelle jeg får bruk for maskinen hans ved en annen anledning. Ja, for jeg skal selvfølgelig skjerpe meg. Man skal så klart ikke legge seg på latsida og snike seg unna DOL, selv om pc'n er bortreist! Jeg har innsett dette nå.

Bra!

På den annen side....jeg mistenker deg og naboen for å være samme person...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra!

På den annen side....jeg mistenker deg og naboen for å være samme person...

Ja, man kan aldri vite. Det er jo jeg som er'a Mærta også, hun som skal gifte seg vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan aldri vite. Det er jo jeg som er'a Mærta også, hun som skal gifte seg vettu.

Elskling, det er Ari her!

*smask*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elskling, det er Ari her!

*smask*

*setter ølen i vrangstrupen* Ari? Er du her? Ja, nå falt alle briker på plass. Har alltid følt at det har vært noe spesielt med deg skjønner du. *kliner med Ari-darlingen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, da lover jeg og ikke si det til noen :)

si hva da?? 's'

Måtte bare se om det ikke var noen som tok den konklusjonen *fnis*

Min mann har bare meg som kone ....tror jeg :-D

Men han har vært gift før...før han giftet seg med meg asså.

jeg ville mye heller at han fortalte meg at han ville gifte seg med en annen, en at han gikk å var utro bak min rygg ;O) Kanskje jeg til og med ville ha forblitt hans kone også...?

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si hva da?? 's'

Måtte bare se om det ikke var noen som tok den konklusjonen *fnis*

Min mann har bare meg som kone ....tror jeg :-D

Men han har vært gift før...før han giftet seg med meg asså.

jeg ville mye heller at han fortalte meg at han ville gifte seg med en annen, en at han gikk å var utro bak min rygg ;O) Kanskje jeg til og med ville ha forblitt hans kone også...?

*s*

Tja, jeg kunne vel klart et par koner selv, men jeg finner egentlig slikt ganske umoralsk :)

Jeg har forresten hatt to koner jeg også. Forskjellen er bare at de ikke var mine - koner, altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg kunne vel klart et par koner selv, men jeg finner egentlig slikt ganske umoralsk :)

Jeg har forresten hatt to koner jeg også. Forskjellen er bare at de ikke var mine - koner, altså :)

Ja, det er vel kanskje mye mer moralskt å ta konene til andre menn, og det bak ryggen på dem.....

*lol*

Det kan være kjekt Sdd. Om mannen klarer å ta likt vare på sine koner....Damene slipper unna med mye og får en del fordeler faktisk *s*

Men det gjelder bre for enkelte. Og når konene synes det er helt greit og mannen trives med det så...hvorfor ikke? hva er så umoralsk med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel kanskje mye mer moralskt å ta konene til andre menn, og det bak ryggen på dem.....

*lol*

Det kan være kjekt Sdd. Om mannen klarer å ta likt vare på sine koner....Damene slipper unna med mye og får en del fordeler faktisk *s*

Men det gjelder bre for enkelte. Og når konene synes det er helt greit og mannen trives med det så...hvorfor ikke? hva er så umoralsk med det?

Jeg er litt usikker på hva du mener med at konene får fordeler?

Tegn og forklar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Engledamen

Tja, jeg kunne vel klart et par koner selv, men jeg finner egentlig slikt ganske umoralsk :)

Jeg har forresten hatt to koner jeg også. Forskjellen er bare at de ikke var mine - koner, altså :)

Eh... Er det så veldig mye mer moralsk å være årsak til utroskap enn å være utro selv?

(Joda, jeg vet at det ikke er ditt ansvar...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Er det så veldig mye mer moralsk å være årsak til utroskap enn å være utro selv?

(Joda, jeg vet at det ikke er ditt ansvar...)

Jeg har aldri følt meg som årsaken til at noen har vært utro, og jeg hadde aldri hatt disse gifte damene om jeg ikke var blitt overbevist om at de faktisk mente det når de sa de skulle skille seg, være med meg, osv.

Ja, jeg har vært naiv, ja, jeg har lært jævla mye, og ja, for meg tok det to forsøk i motsetning til de fleste andre som lærer etter ett.

Det er lenge siden nå, jeg har forandret meg mye bare det siste halvåret, og jeg ville aldri involvert meg med noen gift/samboende/opptatt dame, igjen.

Man lærer av sine feil, og personlig brukte jeg opp halvannet år på tullet mitt og jeg har selvsagt bare meg selv å takke.

Jeg har også - i ettertid - erfart at gresset faktisk kan være jævla grønt selv om dama ikke er gift, og det er jo en fordel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

terningkast6

Jeg har aldri følt meg som årsaken til at noen har vært utro, og jeg hadde aldri hatt disse gifte damene om jeg ikke var blitt overbevist om at de faktisk mente det når de sa de skulle skille seg, være med meg, osv.

Ja, jeg har vært naiv, ja, jeg har lært jævla mye, og ja, for meg tok det to forsøk i motsetning til de fleste andre som lærer etter ett.

Det er lenge siden nå, jeg har forandret meg mye bare det siste halvåret, og jeg ville aldri involvert meg med noen gift/samboende/opptatt dame, igjen.

Man lærer av sine feil, og personlig brukte jeg opp halvannet år på tullet mitt og jeg har selvsagt bare meg selv å takke.

Jeg har også - i ettertid - erfart at gresset faktisk kan være jævla grønt selv om dama ikke er gift, og det er jo en fordel :)

Du forundrer meg litt må jeg innrømme. Du kan være så bombastisk med å dømme andres feil, trodde faktisk man ble mer ydmyk den dagen en oppdager at en selv heller ikke er feilfri.

Har ikke alle en viss tabbekvote å ta av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engledamen

Jeg har aldri følt meg som årsaken til at noen har vært utro, og jeg hadde aldri hatt disse gifte damene om jeg ikke var blitt overbevist om at de faktisk mente det når de sa de skulle skille seg, være med meg, osv.

Ja, jeg har vært naiv, ja, jeg har lært jævla mye, og ja, for meg tok det to forsøk i motsetning til de fleste andre som lærer etter ett.

Det er lenge siden nå, jeg har forandret meg mye bare det siste halvåret, og jeg ville aldri involvert meg med noen gift/samboende/opptatt dame, igjen.

Man lærer av sine feil, og personlig brukte jeg opp halvannet år på tullet mitt og jeg har selvsagt bare meg selv å takke.

Jeg har også - i ettertid - erfart at gresset faktisk kan være jævla grønt selv om dama ikke er gift, og det er jo en fordel :)

Du er nå litt søt også, da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forundrer meg litt må jeg innrømme. Du kan være så bombastisk med å dømme andres feil, trodde faktisk man ble mer ydmyk den dagen en oppdager at en selv heller ikke er feilfri.

Har ikke alle en viss tabbekvote å ta av?

Jo, de fleste har det.

Men enkelte feil ville jeg aldri tilgitt. F.eks. utroskap. Slikt er utilgivelig, og blir man i forholdet etter noe slikt så mener jeg at man er en feig jævel av et patetisk vesen, og jeg kan ikke fatte hvordan slike mennesker fortsatt kan se seg i speilet i morgen og ha respekt for seg selv.

Jeg følte aldri at noen av de to jentene jeg var sammen med var utro, og i et av de to forholdene jeg nevner over her var jeg og den gifte gode venner i 6 mnd før forholdet startet. Mannen hennes hadde hele tiden gått under navnet "eksen".

Jeg visste altså ikke bedre, og med unntak av et par situasjoner så fikk jeg aldri dårlig samvittighet for den annen part.

Jeg angrer ikke på at jeg rotet med noen gifte damer som jeg var helt sikker på at skulle forlate mannen sin (hun ene gjorde det også, altså..), men jeg angrer på at jeg var så jæææææææææææævla naiv at jeg tok alt de sa for god fisk, og angrer på all bullshiten jeg fant meg i.

Men det er lett å se nå etterpå, jeg så det ikke da når jeg var forelsket.

Så alle har en tabbekvote, og jeg sier ikke at jeg selv er feilfri, men jeg føler vel egentlig ikke at jeg har dømt noen her? Skjelt ut kanskje, men ikke dømt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå litt søt også, da! ;)

Hvis du leser svaret mitt til terningkast6 i denne tråden, så får du et mer utfyllende svar.

Søt ja, det er jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

terningkast6

Jo, de fleste har det.

Men enkelte feil ville jeg aldri tilgitt. F.eks. utroskap. Slikt er utilgivelig, og blir man i forholdet etter noe slikt så mener jeg at man er en feig jævel av et patetisk vesen, og jeg kan ikke fatte hvordan slike mennesker fortsatt kan se seg i speilet i morgen og ha respekt for seg selv.

Jeg følte aldri at noen av de to jentene jeg var sammen med var utro, og i et av de to forholdene jeg nevner over her var jeg og den gifte gode venner i 6 mnd før forholdet startet. Mannen hennes hadde hele tiden gått under navnet "eksen".

Jeg visste altså ikke bedre, og med unntak av et par situasjoner så fikk jeg aldri dårlig samvittighet for den annen part.

Jeg angrer ikke på at jeg rotet med noen gifte damer som jeg var helt sikker på at skulle forlate mannen sin (hun ene gjorde det også, altså..), men jeg angrer på at jeg var så jæææææææææææævla naiv at jeg tok alt de sa for god fisk, og angrer på all bullshiten jeg fant meg i.

Men det er lett å se nå etterpå, jeg så det ikke da når jeg var forelsket.

Så alle har en tabbekvote, og jeg sier ikke at jeg selv er feilfri, men jeg føler vel egentlig ikke at jeg har dømt noen her? Skjelt ut kanskje, men ikke dømt :)

Når det gjelder utroskap som begås mot meg er jeg selv like bombastisk som deg, jeg personlig kunne ikke levd videre sammen med en som hadde vært utro, fylla eller andre unnskyldninger hjelper heller ikke.

Men jeg kjenner jo mange som er i stand til å tilgi og leve med at partneren har vært utro, synes ikke de er hverken patetisk eller feige jævler, tvert imot så synes jeg de er utrolig storsinnede og tilgivende. Og kanskje svelger de masse stolthet for sine barns skyld for eksempel? Det går selvsagt en grense også for når jeg begynner å betrakte de som dørmatter, men da er det ofte andre ting også inni bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...