joette Skrevet 20. mai 2002 Skrevet 20. mai 2002 .............noen her inne som skal dit? ) Jeg skal og jeg gleder meg!!!!!! 0 Siter
ingera Skrevet 20. mai 2002 Skrevet 20. mai 2002 Nei, men jeg skal på Kaizers på Jærdagen på lørdag:-) Alkofri utekonsert, skal ha med meg datteren min på 5 år som er stor fan;-) 0 Siter
joette Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Skrevet 20. mai 2002 Nei, men jeg skal på Kaizers på Jærdagen på lørdag:-) Alkofri utekonsert, skal ha med meg datteren min på 5 år som er stor fan;-) Barna mine liker også veldig godt å høre på musikken deres. Minstemann på 2 1/2 år går rundt og nynner på sangene rett som det er. ) Det er særlig "kontroll på kontinentet" og "170" han liker. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 20. mai 2002 Skrevet 20. mai 2002 Nei, skal få dem med meg på Kongsberg-jazzen i sommer i stedet. 0 Siter
Cmoo Skrevet 20. mai 2002 Skrevet 20. mai 2002 Ååååh...teller det at jeg har veldig lyst??? Jeg har allerede vært på konsert med Kaizers på Rockefeller, men pytt....=) 0 Siter
joette Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Skrevet 20. mai 2002 Ååååh...teller det at jeg har veldig lyst??? Jeg har allerede vært på konsert med Kaizers på Rockefeller, men pytt....=) Klart det teller at du har lyst!!! ) Jeg gleder meg bare kjempemye!!!! Og det har jeg grunn til skjønner jeg?! 0 Siter
Cmoo Skrevet 20. mai 2002 Skrevet 20. mai 2002 Klart det teller at du har lyst!!! ) Jeg gleder meg bare kjempemye!!!! Og det har jeg grunn til skjønner jeg?! Jepp! Og jeg må innrømme at vokalisten alene er god grunn til å gå på konsert..*sikle* Ha en kul kveld! 0 Siter
joette Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Skrevet 21. mai 2002 Jepp! Og jeg må innrømme at vokalisten alene er god grunn til å gå på konsert..*sikle* Ha en kul kveld! ................han er til å spise opp! ) 0 Siter
ingera Skrevet 21. mai 2002 Skrevet 21. mai 2002 ................han er til å spise opp! ) Jeg var forelska i ham en gang i ungdommen før han ble berømt, var like kjekk da:-) Geir og Terje har jeg forresten vært i Roskilde sammen med for mange år siden, kule karer det! 0 Siter
joette Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Skrevet 21. mai 2002 Jeg var forelska i ham en gang i ungdommen før han ble berømt, var like kjekk da:-) Geir og Terje har jeg forresten vært i Roskilde sammen med for mange år siden, kule karer det! *sukk* ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. mai 2002 Skrevet 21. mai 2002 ................han er til å spise opp! ) Vent nå med det, til _etter_ eventuelle ekstranummer ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.