Gå til innhold

seksuell utvikling.. hjelp!

vendetta

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 18 år gammel og har et aldri så lite problem med min seksuelle utvikling. Jeg er ganske tynn, (har alltid vært det) men spiser ikke mindre enn andre på min alder. Hår rundt penis er det faktisk veldig lite av, under armene har det ikke kommet noe ennå. Mentalt er jeg nok utviklet som en 18 åring, det er bare kroppen min som henger igjen eller har tatt en pause... Jeg er opprinnelig fra Asia, men har bodd i Norge fra jeg var et par tre år gammel.

Jeg lurer nå på om det er mulig å spise mer av en type mat for å fremskynde min seksuelle utvikling, eller ta noen kosttilskudd ell. l. Er det normalt for asiatere å ligge litt bak i utvikling, eller er det bare meg? Er takknemlig for alle svar og hjelp. Dette er mitt første innlegg her på doktoronline, så jeg er litt nervøs.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide

Hei vendetta,

Velkommen som bruker av Doktoronline!

Streng slanking (for lite kalorier f.eks) i tiden for seksuell utvikling kan forsinke denne prosessen. Annet enn dette tror jeg ikke det er noe du kan gjøre for å fremskynde utviklingen. Jeg er redd du bare må ta tiden og tålmodigheten til hjelp.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest homie

Jeg har vært sammen med en gutt fra Vietnam. Han var da 17 år, og ganske sparsomt behåret på kroppen. Tror ikke det var noe uvanlig.

Du bør også huske på at du fremdeles kan utvikle deg. Det er ikke unormalt for gutter å ikke være ferdig med puberteten før nærmer 20.

Tror nok ikke det finnes noe mat du kan spise som vil utvikle deg mer. Se heller på deg selv som en flott gutt som har mye å tilby seksuelt til den rette jenta (eller gutten om du foretrekker det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...