Gå til innhold

FU: Skal dere se VM i fotball?


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    11

  • Lionn

    2

  • terningkast6

    2

  • Zirine

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Huff.. nei la oss ikke tenke på det :-( Da kan det jo hende at Giro'n blir megainteressant lell... Men damehåndballen fins nok fortsatt!! Svømme-vm, em, nm, km osv. for damer... Får bli "fænn" da!!

Du kan øve deg litt i sommer. Tour de France begynner 6 juli. Og så fotball VM da selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest naninananananoonoo

Du kan øve deg litt i sommer. Tour de France begynner 6 juli. Og så fotball VM da selvfølgelig.

Ånei. Ikke før krampa tar meg og restene tar slutt!!! Ikke vits å eksponere seg for sånne sykdomsfremkallende greier! *usj og kors og kors*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Jeg skal få med meg alt som er interessant. Så gjenstår det å finne de uinteressante kampene.

*leter*

mvh

Jeg er ikke helt oppdatert på denne fotballen, kan du hoste opp noen tips om hvilke kamper som er forventa å bli spennede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se alt jeg har muligheten til å se.

Men du.. du svarte ikke på spørsmålet mitt. Blir disse kampene vist på pubber? Da snakker jeg selvsagt om de kampene som ikke går klokka 7 på morran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg skal se alt jeg har muligheten til å se.

Men du.. du svarte ikke på spørsmålet mitt. Blir disse kampene vist på pubber? Da snakker jeg selvsagt om de kampene som ikke går klokka 7 på morran.

Kan ikke skjønne annet enn at pubene viser kampene hvis de har anledning til det. Om de utvider åpningstidene pga VM er en annen sak, he he.

Du må se og få lagt inn kabel tv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke skjønne annet enn at pubene viser kampene hvis de har anledning til det. Om de utvider åpningstidene pga VM er en annen sak, he he.

Du må se og få lagt inn kabel tv!

Dette kommer til å bli jævla frustrende uker, dersom jeg ikke får se mer enn de fuckings 4 som vises på norsk tv.

Jeg har heller ikke råd til å betale mange tusen kroner for å kjøpe en såkalt VM-billett.

Men en del av kampene begynner klokka 1300 på dagen, og da er jo pubbene oppe.

Man må nesten se ironien i at jeg kommer til å bli alkis pga sport :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pubgjesten

Dette kommer til å bli jævla frustrende uker, dersom jeg ikke får se mer enn de fuckings 4 som vises på norsk tv.

Jeg har heller ikke råd til å betale mange tusen kroner for å kjøpe en såkalt VM-billett.

Men en del av kampene begynner klokka 1300 på dagen, og da er jo pubbene oppe.

Man må nesten se ironien i at jeg kommer til å bli alkis pga sport :)

Sist jeg var på pub serverte de faktisk cola der! Kanskje de har begynt med det på "din" pub også nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Dette kommer til å bli jævla frustrende uker, dersom jeg ikke får se mer enn de fuckings 4 som vises på norsk tv.

Jeg har heller ikke råd til å betale mange tusen kroner for å kjøpe en såkalt VM-billett.

Men en del av kampene begynner klokka 1300 på dagen, og da er jo pubbene oppe.

Man må nesten se ironien i at jeg kommer til å bli alkis pga sport :)

*LOL*

Ser ikke annen løsning enn at du får ta turen over fjellet. Du holder øl og jeg sørger for tv. Så frisker vi opp Gudfaren mellom kampene. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var på pub serverte de faktisk cola der! Kanskje de har begynt med det på "din" pub også nå?

Man sitter ikke på pub og ser på fotball mens man drikker cola.

Det må isåfall være på homsepub.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pubgjesten

Man sitter ikke på pub og ser på fotball mens man drikker cola.

Det må isåfall være på homsepub.

Hvis du er redd for å bli alkis kan du vel gå på en homsepub da?

Hilsen den aldri rådløse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Ser ikke annen løsning enn at du får ta turen over fjellet. Du holder øl og jeg sørger for tv. Så frisker vi opp Gudfaren mellom kampene. ;-)

Det hørtes ut som en god ide! :)

Men er det virkelig så dyrt som det sto i den Dagbladet-linken som Amiga la ut under her? Jeg har ikke dekoder, noe som ville medført en fotballkostnad på nesten 12000 kroner for å få se alle kampene?

Det kan da ikke stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er redd for å bli alkis kan du vel gå på en homsepub da?

Hilsen den aldri rådløse

Jeg er mer redd for å bli homse enn for å bli alkis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...