Gå til innhold

FU: Skal dere se VM i fotball?


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Gjest pubgjesten

Jeg er mer redd for å bli homse enn for å bli alkis.

OK, da har jeg ikke mer hjelp å tilby. Kan hende jeg har et par tips hvis det verste skulle skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    11

  • Lionn

    2

  • terningkast6

    2

  • Zirine

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

Det hørtes ut som en god ide! :)

Men er det virkelig så dyrt som det sto i den Dagbladet-linken som Amiga la ut under her? Jeg har ikke dekoder, noe som ville medført en fotballkostnad på nesten 12000 kroner for å få se alle kampene?

Det kan da ikke stemme?

Det gjaldt vel digital tv? Vi har vanlig kabel og det koster 755 kr per mnd. inkludert bredbåndsforbindelse for inntil tre pc-er. Det går i Eurosport da, vettu. Jadda, det gjelder å ordne seg! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, da har jeg ikke mer hjelp å tilby. Kan hende jeg har et par tips hvis det verste skulle skje?

Jeg skal komme tilbake til deg dersom det går helt til helvete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjaldt vel digital tv? Vi har vanlig kabel og det koster 755 kr per mnd. inkludert bredbåndsforbindelse for inntil tre pc-er. Det går i Eurosport da, vettu. Jadda, det gjelder å ordne seg! ;-)

Men viser de alle kampene på Eurosport? Direkte?

For isåfall er det jo ikke så veldig dyrt å skaffe en dekoder med Eurosport.

Du er sikker på at kampene blir vist her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Men viser de alle kampene på Eurosport? Direkte?

For isåfall er det jo ikke så veldig dyrt å skaffe en dekoder med Eurosport.

Du er sikker på at kampene blir vist her?

*Ghulp*

Jeg har liksom tatt det for gitt. :-/

Dette må sjekkes ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ghulp*

Jeg har liksom tatt det for gitt. :-/

Dette må sjekkes ut!

Nå tror jeg du går på en liten smell. Eurosport er nemlig gratis i de fleste kommuner rundt meg, men akkurat her har vi det ikke.

Jeg kan aldri tenke meg at de har lov til å vise fotball VM der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge Norge ikke deltar, har det ingen interesse. Ellers sitter jeg klistret til TV-skjermen når nordmenn/kvinner er med i større mesterskap i de fleste idretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope...har ikke planer om å se en eneste kamp....

*"voksne" mannfolk som løper etter en ball, tryner, ruller rundt og sutrer, bommer på åpenbare sjanser, kjefter på dommern og hverandre osv osv....*

Fanken hell....da vasker og rydder jeg istedenfor:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Nå tror jeg du går på en liten smell. Eurosport er nemlig gratis i de fleste kommuner rundt meg, men akkurat her har vi det ikke.

Jeg kan aldri tenke meg at de har lov til å vise fotball VM der.

Ikke si sånt no da! :-(

Jeg leita opp noe på ES, men flytta inn på meldinger i forvirringa. Ta en kikk da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Når er det, på hvilken kanal og med hvilke lag ?

Norge ?

Mvh

Vi holder desperat på å finne ut av det! Er plutselig usikker på om Eurosport sender. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neida ! Ikke en eneste kamp! Jeg blir nok værende mye på DOL i den tiden dette pågår på tv, for da er tv'en okkupert av samboer'n !

Vi har en liten ekstra-tv, som jeg funderer på å få koblet til. Så har jeg noe å se på hvis det skulle være noe programkræsj midt under en "viktig" kamp...daaah ! Som om en fotball-kamp kan være viktig ! *hmpf* Men det er visst delte meninger om det, så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest naninananananoonoo

Nei, jeg skal ikke se. Jeg skal heller kose meg med alle fotball-enkene på DOL og nattprat jeg. :-))) ..og kanskje noen i RL... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi holder desperat på å finne ut av det! Er plutselig usikker på om Eurosport sender. :-/

Fortsett med forsknings virksomheten deres ! :)

Men eg har bare Nrk1 og TV2 så da får eg sikkert ikkje inn noe som helst fotball VM, men der er ikkje så nøye........egentlig!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett med forsknings virksomheten deres ! :)

Men eg har bare Nrk1 og TV2 så da får eg sikkert ikkje inn noe som helst fotball VM, men der er ikkje så nøye........egentlig!

Mvh

Du får med deg åpningskampen + begge semifinalene og finalen.

That`s it.

Det er en skam at det skal være sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det var VM i fotball engang. Hverken jeg eller samboeren min har det minste interesse for slikt, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyst sannsynlig så kan jeg ikke unngå å få med meg noe. Før likte jeg å følge med Nederland, Danmark og Italia. Nå har jeg ingen favorittlag. Jeg har en litt lunken holdning til det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet du hva, fotball gidder jeg ikke se på tv. Gidder ikke se annen sport heller. Kommer fra en sportsidiot familie, så sikkert derfor. Sjefssportsidioten er bestemora mi, hun sitter t.o.m og ser på sumobryting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt oppdatert på denne fotballen, kan du hoste opp noen tips om hvilke kamper som er forventa å bli spennede?

Ja, følge særlig med følgende nasjoner:

Frankrike, Uruguay, Paraguay, Brasil, Tyskland, Argentina, England, Kamerun, Nigeria og Italia.

Spania og Portugal blir alltid slått ut et sted før/rundt kvartfinaler.

Paraguay er mine favoritter. De har ingen "historie", så jeg regner ikke dem til finale. Men prøv å se hvilket lag de har! På nivå med Argentina, kanskje hakket vassere i angrepet. De spiller publikumsvennlig fotball! Tusen kroner på dem!!! (odds)

Frankrike har bedre lag enn i 1998, da de vant. Angrepet er forsterket, og Zidane er i kjempeslag for tiden (han er alene god nok grunn til å se kampene med Frankrike). Likevel er det ikke sikkert de vinner - mye avhenger av tilfeldigheter (straffesparkavgj., dommeravgj., dagsform osv.)

Brasil er alltid god.

Afrikanske land kan gjøre det bra i år. Nigeria og Kamerun bør en kikke nærmere på. De er svin-gode.:-))

Det er full oversikt over kampene på dagbladet.no.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se alt jeg har muligheten til å se.

Men du.. du svarte ikke på spørsmålet mitt. Blir disse kampene vist på pubber? Da snakker jeg selvsagt om de kampene som ikke går klokka 7 på morran.

Omtrent 80% av kampene blir vist på svensk tv 1,2 og 4 pluss de fire kampene på nrk og tv2.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...