majza Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hei, For to år siden hadde jeg problemer med hoften. Når jeg førte benet bakover kjente jeg ingenting, men når jeg trakk benet tilbake igjen gjorde det vondt. Jeg var hos en idrettslege, som mente at dette burde være muskelbrokk. (Som er svært uvanlig hos jenter, sa han.) Nå har jeg nesten ikke trent i to år, men begynte å jogge litt for en måned siden. Etter to turer kjente jeg at hofteproblemet kom tilbake. Jeg lot være å jogge i 3-4 dager, men da jeg tok en kort tur igjen, kom problemene tilbake enda litt verre. Legen snakket om en operasjon. Han ville nødig bruke kortison på meg i det området. Jeg vil gjerne ha muligheten til å trene litt, for to år siden trodde jeg at korte joggeturer skulle være mulig, men ei... Kan noen fortelle meg hva jeg kan gjøre med dette, evt. hva en operasjon innebærer? (Hva gjør de, må jeg gå med krykker, hvor lang tid tar det før jeg blir bra, etc.) Jeg prøver å ringe for å få en legetime, men de tar aldri telefonen... :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.