Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei! Jeg vet at muskelstimulatorer a la Bailine og slikt fungerer som bare det. Men hvordan er hjemme-stimluatorene, som f.eks Gym Form plus eller Ellos sin stimulator? Fungerer disse? Noen som har prøvd disse med resultater? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kali Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 har ikke prøvd - men har ingen tro på at dette funker. hjernen må være med for at trening skal ha effekt. for mangfoldige år siden kjørte de gale russerne noen forsøk med el. stimulering av muskler. toppidrettsutøvere fikk sovemedisin om natta samtidig som de blei kopla til maskiner. samtlige blei i dårligere form - symptomer på overtrening uten noen som helst virkning på byggning av muskler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 har ikke prøvd - men har ingen tro på at dette funker. hjernen må være med for at trening skal ha effekt. for mangfoldige år siden kjørte de gale russerne noen forsøk med el. stimulering av muskler. toppidrettsutøvere fikk sovemedisin om natta samtidig som de blei kopla til maskiner. samtlige blei i dårligere form - symptomer på overtrening uten noen som helst virkning på byggning av muskler. tror det er stor forskjell på de forskjellige stimulatorene. jeg har selv prøvd Bailine, og gått inn en haug av cm der jeg ville. Musklene er blitt synligere. men slike som gym form plus og sånt har jeg ikke tro på. Interessant å se om noen her har hatt resultater av slikt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.