Gå til innhold

Noen som har prøvd Gym Form Plus e.l

Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hei! Jeg vet at muskelstimulatorer a la Bailine og slikt fungerer som bare det. Men hvordan er hjemme-stimluatorene, som f.eks Gym Form plus eller Ellos sin stimulator?

Fungerer disse? Noen som har prøvd disse med resultater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke prøvd - men har ingen tro på at dette funker.

hjernen må være med for at trening skal ha effekt.

for mangfoldige år siden kjørte de gale russerne noen forsøk med el. stimulering av muskler. toppidrettsutøvere fikk sovemedisin om natta samtidig som de blei kopla til maskiner. samtlige blei i dårligere form - symptomer på overtrening uten noen som helst virkning på byggning av muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

har ikke prøvd - men har ingen tro på at dette funker.

hjernen må være med for at trening skal ha effekt.

for mangfoldige år siden kjørte de gale russerne noen forsøk med el. stimulering av muskler. toppidrettsutøvere fikk sovemedisin om natta samtidig som de blei kopla til maskiner. samtlige blei i dårligere form - symptomer på overtrening uten noen som helst virkning på byggning av muskler.

tror det er stor forskjell på de forskjellige stimulatorene.

jeg har selv prøvd Bailine, og gått inn en haug av cm der jeg ville. Musklene er blitt synligere.

men slike som gym form plus og sånt har jeg ikke tro på. Interessant å se om noen her har hatt resultater av slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...