Gjest for deg? Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 -Hvis du skulle skrive et kåseri/essay med tema GLEDE. -hva ville den røde tråden vert? -Hva er glede for deg ? 0 Siter
conan Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Et samleie som varer lenger enn 3 minutter og 1 sekund... ;-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Et samleie som varer lenger enn 3 minutter og 1 sekund... ;-) Jeg hadde engang ett som varte i 3 min og 2 sekunder. Da var jeg stolt, og det var trivsel det! 0 Siter
conan Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Jeg hadde engang ett som varte i 3 min og 2 sekunder. Da var jeg stolt, og det var trivsel det! Alt over gjennomsnitt er en seier!! :-D *drømmer om å krysse tominuttersbarrieren* 0 Siter
favn Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Glede handler om å *se* og elske andre mennesker, å oppdage og lære noe nytt, å bli bevisst at 'problemer' sant og si ikke betyr stort, kjærlighet, å bli begjært, fersk brødskive med brunost den gang brunost ennå hadde jern. 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Tråden kunne vært hva som helst, -hvorfor ikke selve ordet GLEDE? eks: Ordet GLEDE har en spesiell betydning for meg, fordi jeg har fylt det med akkurat det som det passer til. Jeg har fylt det med barnelatter, med lørdagskvelder, med risengrynsgrøt og nypoteter. Ordet GLEDE er likt for oss alle, men vi har alle forskjellige erfaringer som vi har puttet inn i det. Noen ville vel nesten ha puttet et fallskjermhopp inn i det, det ordet har jeg puttet inn i ordet FRYKT. Mitt GLEDE-ord er bla, bla, bla etc. etc. :-) 0 Siter
favn Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Et samleie som varer lenger enn 3 minutter og 1 sekund... ;-) Djezees, jeg hadde en gang en fyr oppå meg som stolt utbasunerte at 'nå har vi holdt på i en time'. Ikke så veldig festlig, nei. 0 Siter
flisa Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Djezees, jeg hadde en gang en fyr oppå meg som stolt utbasunerte at 'nå har vi holdt på i en time'. Ikke så veldig festlig, nei. Hva gjorde han der? Ble du ikke redd da du oppdaga'n? Husker jeg oppdaget en mann under bilen engang, skvatt så jeg holdt på å tisse på meg, -så hadde jeg opplevd det du opplevde, og ikke merka at han var der før det hadde gått en time, ja da hadde jeg driti på meg! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Alt over gjennomsnitt er en seier!! :-D *drømmer om å krysse tominuttersbarrieren* Øvelse gjør mester, så du får mase litt på Cona og fortelle henne at du trenger å øve deg litt - sånn i tilfelle skillsmisse og at du må finne andre som krever at du presterer i senga. Hun forstår helt sikkert dette 0 Siter
conan Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Øvelse gjør mester, så du får mase litt på Cona og fortelle henne at du trenger å øve deg litt - sånn i tilfelle skillsmisse og at du må finne andre som krever at du presterer i senga. Hun forstår helt sikkert dette Cona forstår meg ikke.... Dessuten har hun blitt gravid, så jeg har jo prestert alt hun kan kreve av meg... :-) 0 Siter
favn Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Cona forstår meg ikke.... Dessuten har hun blitt gravid, så jeg har jo prestert alt hun kan kreve av meg... :-) artig... grattis! 0 Siter
gnaffel-laffel Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Du er ikke den eneste...ugh...hva i huleste skriver du på det gule arket??? Klems 0 Siter
Nyco Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Hva gjorde han der? Ble du ikke redd da du oppdaga'n? Husker jeg oppdaget en mann under bilen engang, skvatt så jeg holdt på å tisse på meg, -så hadde jeg opplevd det du opplevde, og ikke merka at han var der før det hadde gått en time, ja da hadde jeg driti på meg! Du "oppdaga" en mann under bilen en gang??? Som i: jeg kjørte ham ned og la ikke merke til at han hang fast under bilen før jeg kom hjem....? Det må jeg si... 0 Siter
favn Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Hva gjorde han der? Ble du ikke redd da du oppdaga'n? Husker jeg oppdaget en mann under bilen engang, skvatt så jeg holdt på å tisse på meg, -så hadde jeg opplevd det du opplevde, og ikke merka at han var der før det hadde gått en time, ja da hadde jeg driti på meg! Du er rar. Jeg sier ikke mer. 0 Siter
Gjest anonym Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Når hunden min viser tenner (den smiler) og møter meg i døra etter at jeg har vært ute i to minutter og hentet posten.... DET er glede det! 0 Siter
spirito Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Cona forstår meg ikke.... Dessuten har hun blitt gravid, så jeg har jo prestert alt hun kan kreve av meg... :-) Gratulerer, conan! Da blir det vel småbarnsforum på deg snart da ;-) 0 Siter
Gjest 5barnsmor Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Hva gjorde han der? Ble du ikke redd da du oppdaga'n? Husker jeg oppdaget en mann under bilen engang, skvatt så jeg holdt på å tisse på meg, -så hadde jeg opplevd det du opplevde, og ikke merka at han var der før det hadde gått en time, ja da hadde jeg driti på meg! *skratter høyt så babyen kvekker* Du er knakende god Flisa... klem fra glad 0 Siter
Gjest Dag Skrevet 22. mai 2002 Skrevet 22. mai 2002 Et eksempel på glede: Skrive et essay med snert - og få det publisert i et fagttidsskrift. mvh. 0 Siter
Gjest Lattermild i kveld Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg hadde engang ett som varte i 3 min og 2 sekunder. Da var jeg stolt, og det var trivsel det! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.