Gå til innhold

Hva er GLEDE?

Anbefalte innlegg

Gjest for deg?
Skrevet

-Hvis du skulle skrive et kåseri/essay med tema GLEDE. -hva ville den røde tråden vert?

-Hva er glede for deg ?

Skrevet

Et samleie som varer lenger enn 3 minutter og 1 sekund... ;-)

Skrevet

Jeg hadde engang ett som varte i 3 min og 2 sekunder.

Da var jeg stolt, og det var trivsel det!

Skrevet

Alt over gjennomsnitt er en seier!! :-D

*drømmer om å krysse tominuttersbarrieren*

Skrevet

Glede handler om å *se* og elske andre mennesker, å oppdage og lære noe nytt, å bli bevisst at 'problemer' sant og si ikke betyr stort, kjærlighet, å bli begjært, fersk brødskive med brunost den gang brunost ennå hadde jern.

Skrevet

Tråden kunne vært hva som helst, -hvorfor ikke selve ordet GLEDE?

eks:

Ordet GLEDE har en spesiell betydning for meg, fordi jeg har fylt det med akkurat det som det passer til. Jeg har fylt det med barnelatter, med lørdagskvelder, med risengrynsgrøt og nypoteter. Ordet GLEDE er likt for oss alle, men vi har alle forskjellige erfaringer som vi har puttet inn i det. Noen ville vel nesten ha puttet et fallskjermhopp inn i det, det ordet har jeg puttet inn i ordet FRYKT.

Mitt GLEDE-ord er bla, bla, bla etc. etc.

:-)

Skrevet

Djezees, jeg hadde en gang en fyr oppå meg som stolt utbasunerte at 'nå har vi holdt på i en time'. Ikke så veldig festlig, nei.

Skrevet

Djezees, jeg hadde en gang en fyr oppå meg som stolt utbasunerte at 'nå har vi holdt på i en time'. Ikke så veldig festlig, nei.

Hva gjorde han der? Ble du ikke redd da du oppdaga'n? Husker jeg oppdaget en mann under bilen engang, skvatt så jeg holdt på å tisse på meg, -så hadde jeg opplevd det du opplevde, og ikke merka at han var der før det hadde gått en time, ja da hadde jeg driti på meg!

Skrevet

Alt over gjennomsnitt er en seier!! :-D

*drømmer om å krysse tominuttersbarrieren*

Øvelse gjør mester, så du får mase litt på Cona og fortelle henne at du trenger å øve deg litt - sånn i tilfelle skillsmisse og at du må finne andre som krever at du presterer i senga.

Hun forstår helt sikkert dette :)

Skrevet

Øvelse gjør mester, så du får mase litt på Cona og fortelle henne at du trenger å øve deg litt - sånn i tilfelle skillsmisse og at du må finne andre som krever at du presterer i senga.

Hun forstår helt sikkert dette :)

Cona forstår meg ikke.... Dessuten har hun blitt gravid, så jeg har jo prestert alt hun kan kreve av meg... :-)

Skrevet

Cona forstår meg ikke.... Dessuten har hun blitt gravid, så jeg har jo prestert alt hun kan kreve av meg... :-)

artig... grattis!

gnaffel-laffel
Skrevet

Du er ikke den eneste...ugh...hva i huleste skriver du på det gule arket???

Klems

Skrevet

Hva gjorde han der? Ble du ikke redd da du oppdaga'n? Husker jeg oppdaget en mann under bilen engang, skvatt så jeg holdt på å tisse på meg, -så hadde jeg opplevd det du opplevde, og ikke merka at han var der før det hadde gått en time, ja da hadde jeg driti på meg!

Du "oppdaga" en mann under bilen en gang???

Som i: jeg kjørte ham ned og la ikke merke til at han hang fast under bilen før jeg kom hjem....?

Det må jeg si...

Skrevet

Du er rar. Jeg sier ikke mer.

Gjest anonym
Skrevet

Når hunden min viser tenner (den smiler) og møter meg i døra etter at jeg har vært ute i to minutter og hentet posten.... DET er glede det!

Skrevet

Gratulerer, conan!

Da blir det vel småbarnsforum på deg snart da ;-)

Gjest 5barnsmor
Skrevet

*skratter høyt så babyen kvekker*

Du er knakende god Flisa...

klem fra glad

Skrevet

Et eksempel på glede:

Skrive et essay med snert - og få det publisert i et fagttidsskrift.

mvh.

• 4 år senere...
Gjest Lattermild i kveld
Skrevet

:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...