Tuss@ladden Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei. Jeg er en jente på 24, som sliter veldig med å gå opp i vekt. Har nå en BMI på 15, den bør ligge over 20. For bare 6 mnd siden, veide jeg 7 kilo mer. Har lært at jo mer enn prøver å legge på seg, jo mer vekt mister en. Du har sikkert høy forbrenning, samme som meg. Eneste du da kan gjøre, er å øke kalori inntaket ditt. Husk å tilføre kroppen "sunne" kalorier. Kalorier fra enumettede og flerumettede fettsyrer. Du kan øke vekten din med trening, og se større ut. Muskler er tyngre enn fett. Bruk kosttilskudd, f.eks. forskjellige typer weight gainers. Dette får du kjøpt i helsekost og treningsstudio. På apoteket har de noe som heter Semper. Jeg prøver å drikke Addera fra semper, som er det eneste du får uten melk. Du kan prøve semper energi som du har i maten din. Skal være smakfritt, men jeg klarte det ikke, syns det smakte dårlig. Ønsker deg lykke til. Er lite på markedet for oss som vil opp i vekt. Får du problemer, ta kontakt med en ærneringsekspert/rådgiver. Homøopati har også vist seg å hjelpe mange. Få høre hvordan det går med deg da:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.