x-woman Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei .jeg lurer litt på om noen kan fortelle meg litt om "slankepillen" som du kan få på resept. Jeg spurte legen min i dag men han ville ikke gi meg den...ennå. Hvilke kriterier skal til for å få den? Hvor overvektig må man være? Er det noe som har prøvd den? Isåfall, hvordan virket den? Takker for alle svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hvis det er xenical du tenker på, så må du ha en bmi på over 34 for å få den. Den er vanvittig dyr. Funksjonen er slik at du blir svært dårlig i magen dersom du spiser fet mat. Dersom du gjør dette en gang, gjør du det aldri igjen, pga ubehaget. Dermed "tvinges" du til å holde deg unna fet mat. Omtrent som Antabus for alkoholikere. Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor du ikke ba legen om mer info når du først var der... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 søk på xenical davel.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
x-woman Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Hvis det er xenical du tenker på, så må du ha en bmi på over 34 for å få den. Den er vanvittig dyr. Funksjonen er slik at du blir svært dårlig i magen dersom du spiser fet mat. Dersom du gjør dette en gang, gjør du det aldri igjen, pga ubehaget. Dermed "tvinges" du til å holde deg unna fet mat. Omtrent som Antabus for alkoholikere. Forøvrig skjønner jeg ikke hvorfor du ikke ba legen om mer info når du først var der... Legen ville ikke gi dette til meg ennå.Jeg spiser ikke mye fet mat eller mye snop.Jeg har et normalt kosthold.Jeg gikk opp 20 kg i vekt da legen ba meg begynne på cipramil-antidepressive.Jeg har problemer med spiseforstyrrelser, så det plager meg veldig at jeg er blitt så overvektig.Jeg kan gå en uke på nutrilett uten at jeg rikker meg av vekten.Alt er håpløst.Derfor ville jeg spørre om denne pillen som jeg såvidt har hørt om.Men hvis det er det eneste den gjør,hindrer meg i å spise fett, så vil det ikke ha noen stor virkning.Jeg går veldig fort opp i vekt ,men forferdelig tregt ned.Sånn har det alltid vært.Det er så frustrerende. Finnes det noen andre piller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Legen ville ikke gi dette til meg ennå.Jeg spiser ikke mye fet mat eller mye snop.Jeg har et normalt kosthold.Jeg gikk opp 20 kg i vekt da legen ba meg begynne på cipramil-antidepressive.Jeg har problemer med spiseforstyrrelser, så det plager meg veldig at jeg er blitt så overvektig.Jeg kan gå en uke på nutrilett uten at jeg rikker meg av vekten.Alt er håpløst.Derfor ville jeg spørre om denne pillen som jeg såvidt har hørt om.Men hvis det er det eneste den gjør,hindrer meg i å spise fett, så vil det ikke ha noen stor virkning.Jeg går veldig fort opp i vekt ,men forferdelig tregt ned.Sånn har det alltid vært.Det er så frustrerende. Finnes det noen andre piller? CLA og trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tren hardt! Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 CLA og trening. CLA er unødvendig. Trening fungere utmerket uten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 CLA er unødvendig. Trening fungere utmerket uten. Hun spurte om det fantes noen andre piller! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.