Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg ville for min del (hypotetisk) unngått og kjøpe gjennstander, vi har så mye penger i Norge att det blir liksom ikkje satt så voldsom stor pris på.

Det med å skrive ett dikt (om du kan det da ?) er ikkje noe dum ide, eller skape/lage noe personlig.

Grunnen til att eg nevnte Oslo, var att eg ville satsa på fks. hudpleie/massasje, billeter til Operaen og en laaang god middag med vin på Terje Ness (Verdensmester i kokkekunst) sin restaurant Oro.

Men skjønner no att du ikkje bor i Oslo, er det kanskje tilsvarende muligheter der du bor?

Langt til Bergen fks. ?

Mvh

Bor i Tromsø, og det er nok av muligheter der også. Nå skal vi ha et selskap på kvelden, så jeg regner med det bliur dårlig tid til utskeielser på byen. Jeg ordner til hjemme.

mvh

En fiskesnelle!! Det kjøpte jeg engang til ei jeg var sammen med. (Og jeg hadde akkurat kjøpt meg ny fiskestang, men mangla snelle. Faen til flaks, spør du meg!)

Har jo vurdert følgende gaver til henne:

Nytt sett høyttalere i stua, tilpassa en ny flerkanala reciever, ny prosessor og hovedkort til datamaskinen (...min, *kremt*) - og ny stereo i bilen vår. Stang og snelle har jeg allerede...:-)))

Men vi får se hva det blir til...:-)))

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...