Gjest vilværepasse Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Etter at noen små kilo forsvant opplever jeg at jeg har fått litt for mye hud - blæh. Hva gjør jeg nå? Er det kun fastere muskler som er tingen eller finnes det andre muligheter i tillegg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskeldamen Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Er du ung, som jeg tror, vil nok huden trekke seg sammen litt etter litt. Er du eldre, la oss si 40 - 50, er nok elastisiteten i vevet redusert, og det som henger, henger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lisabet Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Er du ung, som jeg tror, vil nok huden trekke seg sammen litt etter litt. Er du eldre, la oss si 40 - 50, er nok elastisiteten i vevet redusert, og det som henger, henger. er det håp for meg da??? 31 år og 16kg lettere enn i fjor, MEN det var den huden da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.