Gå til innhold

hva liker barn å gjøre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Barnetekke

Kommer an på om det er gutter eller jenter?

Jenter og noen gutter pleier å være glad i å tegne, klippe og lime. De elsker å leke med dukker, bamser o.l. Kle seg ut pleier å være veldig populært!

Gutter liker ballspill, dataspill, kle seg ut og spille rollespill. Gjerne som noe tøft alla Kaptein Sabeltann o.l.

Gutter og jenter i alle aldre elsker å leke gjemsel. Hva med å ta dem med på tur ute i naturen. Barn er nysgjerrige vesener så skogen er et spennende sted!

Det var det jeg kom på i farta...

Lykke til! :-)

Gjest Uglemor

Ta dem med ut å leke, da slipper du et fullstendig nedrota hus når de drar...! Min gutt på snart fem liker best følgende innendørsaktiviteter:

- Maling

- Tegning

- Perling

- Plastilina

- Legoklosser

- Dataspill fra Liberos nettsider

- Baking av alle slag, helst sjokoladekake

- Se barnevideo

- Høytlesning

Sikkert mye mer jeg ikke kommer på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...