Gjest Fyrstikkesken Skrevet 23. mai 2002 Skrevet 23. mai 2002 I hele morgen skal jeg passe en søskenflokk på tre. Trenger tips til aktiviteter vi kan bedrive tiden med. Barna er fra 4-8 år. Jeg håper noen svarer, for selv er jeg helt blank!! På forhånd takk.. 0 Siter
Taj Mahal Skrevet 23. mai 2002 Skrevet 23. mai 2002 Foreldrene til barna vet nok best hva deres barn liker å gjøre. Så spør heller dem ;o) 0 Siter
Gjest Barnetekke Skrevet 23. mai 2002 Skrevet 23. mai 2002 Kommer an på om det er gutter eller jenter? Jenter og noen gutter pleier å være glad i å tegne, klippe og lime. De elsker å leke med dukker, bamser o.l. Kle seg ut pleier å være veldig populært! Gutter liker ballspill, dataspill, kle seg ut og spille rollespill. Gjerne som noe tøft alla Kaptein Sabeltann o.l. Gutter og jenter i alle aldre elsker å leke gjemsel. Hva med å ta dem med på tur ute i naturen. Barn er nysgjerrige vesener så skogen er et spennende sted! Det var det jeg kom på i farta... Lykke til! :-) 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 23. mai 2002 Skrevet 23. mai 2002 Ta dem med ut å leke, da slipper du et fullstendig nedrota hus når de drar...! Min gutt på snart fem liker best følgende innendørsaktiviteter: - Maling - Tegning - Perling - Plastilina - Legoklosser - Dataspill fra Liberos nettsider - Baking av alle slag, helst sjokoladekake - Se barnevideo - Høytlesning Sikkert mye mer jeg ikke kommer på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.