Gjest kickbokser Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 hei jeg er ei jente på 20 år som har drevet med kickboksig i 1 år nå.. jeg trener bare med gutter,. og det blir mange slag og spark. personlig for meg merker jeg ingenting til det, men det jeg lurer på er om jeg som jente kan få noen virkninger siden? som f.eks at brystene er sterkt utsatt? mageregionene ol? - noe jeg bør være mer obs på? usikker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 nei, sikkert ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - dame i hvit pysj Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 nei, sikkert ikke. Ikke det jeg har hørt om (er jente selv og trener kampsport). Om du får mye slag/spark i puppene så kan det være greit med brystbeskyttelse (trodde kickbokserjentene hadde det?) så det ikke gjør altfor vondt om noen får en skikkelig treffer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.