Gå til innhold

Skår i glass - klage??

Anbefalte innlegg

Gjest huffsa

Kjøpte 6 Aino Aalto-glass, tåler oppvaskmaskin, etter kort tid er det blitt skår i 3 av dem. Ikke så dyre, nesten 40,- pr stk men jeg er sur for det er fine designglass som jeg tenkte jeg skulle ha i mange år. Er det mannen min sin skyld som er slumsete med oppvaskmaskina eller??? Er det hans skyld?? Eller er det glassene som rett og slett er dårlige, og hadde dere gått til butikken og klaga? Er det teit eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/55278-sk%C3%A5r-i-glass-klage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil tippe at det er mannen din sin skyld! Ja, vi skylder på gubben!;o)

Neida, men det kan virke som om glassene har slått borti noe i oppvaskmaskinen.

Glass som er merket "tåler oppvaskmaskin" er ofte merket fordi det er dekor på glassene. Støt, derimot, er det svært få glass som tåler i lengden.

Hvis du derimot vet at glassene ikke har stått inntil noe, er det kanskje ikke så dumt å reklamere på de. Kanskje har butikken fått en dårlig serie.

Mvh

Husk at det merket med en gaffel og et glass ikke betyr at varen tåler oppvaskmaskin - det har jeg opplevd at selv ansatte på Glasmagasinet har tatt feil av. Dette merket betyr bare at varen er godkjent for bruk til servering/ oppbevaring av mat.

Merket for oppvaskmaskin er ikke til å ta feil av - det er en tegning av innsiden av en maskin i full sving (vanndusj ned på tallerkner eller noe slikt, husker ikke detaljert i farta).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...