Gjest jente_18 Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 For 2 og en hal mnd siden fikk jeg operert inn et nytt korsbånd og fjernet litt av menisken i mitt venstre kne. Jeg har gått jevmlig til fysioterapaut og kneet er på bedringens vei. På sykehuset hvor jeg opererte fikk jeg beskjed om ikke å gå nedoverbakke på ca 3 mnd. Jeg har fått beskjed av fysioterapauten at jeg bare kan begynne å gå nedoverbakke igjen, bare de ikke er alt for bratte. Det jeg lurer på er om jeg kan begynne å gå turer? Er det lurt å gå mye, eller sliter det på kneet siden det ikke er så lenge siden jeg ble operert. Også lurer jeg på om det finnes en grense på hvor lang tid det tar før jeg kan begynne å kjøre bil igjen? På forhånd takk for svar Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 de fleste ortopædkirurger i Danmark er forsigtige og anbefaler at vente til 4-6 måneder med hård belastning af indopererede korsbånd. Det er jo biologisk væv ikke en maskine . mvh jvbruun 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.