Gå til innhold

Gave til min hemmelige kjærlighet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bedras på den måten også

Var det kanskje ikke klart nok? VI BEDRAR IKKE VÅRE KJÆRESTER. Rent platonisk forhold.

For meg ville jeg nok oppleve det som et minst like stort bedrag om kjæresten min var blitt glad i en annen. Det ville hvertfall være lettere å tilgi om hun hadde hatt sex med en annen, uten følelser enn om hun hadde blitt glad i en annen.

Annonse

Platonisk? Og du skal sende gave for å vise at du er glad i han....?

Ja, ja....

Jeg skjønner ikke hvorfor du kritiserer og presser dine meninger på amorøs. Dette er ikke din greie. Hun spurte om råd ang .en gave, ikke hva du synes om at hun har en hemmelig kjærlighet.

Gjest amorøs

Platonisk? Og du skal sende gave for å vise at du er glad i han....?

Ja, ja....

Hva i all verden er galt med det? Vi vet begge at vi er glade i hverandre, men vi gjør ikke noe med det! Vi møtes som venner! Kan man ikke gi gaver til vennene sine???

Glem at jeg nevnte kjærlighet, da! Og gi meg tips på en gave som kan glede en mann på 35!

For meg ville jeg nok oppleve det som et minst like stort bedrag om kjæresten min var blitt glad i en annen. Det ville hvertfall være lettere å tilgi om hun hadde hatt sex med en annen, uten følelser enn om hun hadde blitt glad i en annen.

Hallo?? Er det dette amorøs ber om råd om?

Moralens voktere sitter på gjerdet på dol og bare dør etter å finne noen å kaste seg over ....

Gjest amorøs

Vel, mitt hjerte er tapt, det eneste jeg kan gjøre er å tøyle meg. Takk for ditt bidrag. :/

Gjest Amøbe

Moralens voktere sitter på gjerdet på dol og bare dør etter å finne noen å kaste seg over ....

Å hva f... har du med den saken å gjøre???

Hvor er bananskallet, siden du plutselig kom skliende inn i diskusjonen. Når hun skriver her på åpent forum får hun jammen tåle at det blir kommentert, hvis hun har problemer med det burde hun holde seg unna. Det burde forøvrig du også, hvis du ikke skjønner såpass.

....Æhæ.....du er på Dol nå Zirine....det er jo akkurat dette Dol er til for, en hel del off-topic-piss!

Annonse

Gjest amorøs

Å hva f... har du med den saken å gjøre???

Hvor er bananskallet, siden du plutselig kom skliende inn i diskusjonen. Når hun skriver her på åpent forum får hun jammen tåle at det blir kommentert, hvis hun har problemer med det burde hun holde seg unna. Det burde forøvrig du også, hvis du ikke skjønner såpass.

Hva f... har DU med saken å gjøre, da? Bare sånn siden du bråker med Zirine for at hun svarer på et innlegg??

Gjest amorøs

Skal ikke kommentere mer, men hvis du skal bruke en del, så kjøper du en PDA, hvis du ikke vil bruke så mye er det alltid muligheter.

Hva er PDA? Og det skal som sagt ikke være noen kjempestor gave, men noe som viser at jeg setter pris på han.

Gjest Bedras osv

Hva er PDA? Og det skal som sagt ikke være noen kjempestor gave, men noe som viser at jeg setter pris på han.

PDA er personlig data assistent, en så liten sak man kan skrive beskjeder på, med kalender + andre gutteleker på, kan brukes til en del nyttig også. Koster fra en drøy 1000 lapp og oppover. Deter vanskelig å svare generelt på hva du skal kjøpe, hva liker han? Det er jo du som kjenner han.

Gjest amorøs

PDA er personlig data assistent, en så liten sak man kan skrive beskjeder på, med kalender + andre gutteleker på, kan brukes til en del nyttig også. Koster fra en drøy 1000 lapp og oppover. Deter vanskelig å svare generelt på hva du skal kjøpe, hva liker han? Det er jo du som kjenner han.

Det var kanskje litt i drøyeste laget, den prisen. Vil ikke at han skal misforstå, eller noen andre for den saksskyld. Men takk skal du ha. Jeg er bare ikke flink til å finne gaver til det andre kjønn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...