Gå til innhold

Gave til min hemmelige kjærlighet

Anbefalte innlegg

Gjest tuvali

En fin/interessant/treffende/spennende bok, noe du tror han vil like. Finnes i mange prisklasser.

Hvis han ikke leser: CD, vinopptrekkersett, vin rett og slett (finnes også i alle prisklasser), en god dyr konjakk?

Lommebok, klær, toalettmapper, ting til huset osv, blir vel vanskelig for han å finne på en god grunn til å ha mottatt?

Ved nærmere ettertanke tror jeg jeg går for bok eller vin.

Mvh

Fortsetter under...

Gjest amorøs

En fin/interessant/treffende/spennende bok, noe du tror han vil like. Finnes i mange prisklasser.

Hvis han ikke leser: CD, vinopptrekkersett, vin rett og slett (finnes også i alle prisklasser), en god dyr konjakk?

Lommebok, klær, toalettmapper, ting til huset osv, blir vel vanskelig for han å finne på en god grunn til å ha mottatt?

Ved nærmere ettertanke tror jeg jeg går for bok eller vin.

Mvh

Takk for hjelpen Tuvali.

Gjest (ikke undertegnet)

Finn ihvertfall på noe som han kan si han har fått som en 'jobbgave'!

eller (kom på en ting til)

- noe han kan HA på jobben. En ting til pulten, eller et pent bilde til å ha på veggen.

Så tenker han på deg hver gang han ser på tingen...

Annonse

Vrient spørsmål. Jeg går ut i fra at gaven også skal være av en slik natur at ingen blir støtt. Hva med en liten ting som kan ha en symbolverdi for dere begge. Noe dere har delt eller snakket om en gang. Det skal gjerne ikke mer enn en firkløver til før han skjønner tegningen. Det må nødvendigvis ikke være dyrt for å treffe der det kjennes best.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...